خبرگزاری کار ایران

میر مرادزهی تاکید کرد:

ضرورت تاسیس مراکز توریسم درمانی در سراوان

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: اید مرکز توریسم درمانی مناسبی را در منطقه سراوان راه اندازی کنیم زیرا فرصت همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان، بسیار مغتنم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

به گزارش ایلنا، هدایت الله میر مرادزهی در جلسه مسئولان و معتمدین سراوان با وزیر بهداشت، با بیان این مطلب افزود: شهرستان سراوان پس از 38 سال از زمانی که دارای پزشکان بدون مرز بود، هنوز هم محتاج نیروی انسانی تخصصی در گروه های پزشکی و پرستاری است و امیدوارم که با راه اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت که با دستورات دکتر هاشمی در حال پیگیری است، تربیت نیروی انسانی بومی به خوبی انجام شود.

وی یادآور شد: از وزیر بهداشت بابت مجوزهای بکارگیری نیروی انسانی در شهرستان سراوان تشکر می کنم زیرا در دولت یازدهم حدود 50 نیروی انسانی در گروه‌های پیراپزشکی، پزشکی و داروسازی جذب شدند و وضعیت نیروی انسانی ارتقا یافت اما باید در بلند مدت با راه اندازی مجتمع عالی آموزش سلامت، نیروهای بومی تامین شوند.

میرمرادزهی از افتتاح بیمارستان سراوان تا پایان دولت یازدهم خبرداد و گفت: باید مرکز توریسم درمانی مناسبی را در منطقه سراوان راه اندازی کنیم زیرا فرصت همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان، بسیار مغتنم است و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد.

 

کد خبر : ۴۳۶۱۶۹