خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان/ ۶ جاده در کشور مسدود است

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۰۸۲

رییس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اعلام بارش برف و باران در محورهای ۱۴ استان کشور گفت: به جز ۶ محور، تردد در همه محورهای اصلی کشور روان است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی گفت: در برخی از محورهای استان های  اردبیل، البرز، تهران، مازندران، گلستان، کردستان، گیلان، همدان، سمنان، مرکزی، زنجان، خراسان شمالی و رضوی و جنوبی بارش باران و برف، در برخی ازمحورهای استان های اردبیل، مازندران و خراسان شمالی  پدیده مه گرفتگی را شاهد هستیم و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به خصوص زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر الزامی است.

وی با اعلام اینکه در اکثر محورهای مواصلاتی شاهر بارش برف و باران هستیم، افزود: در استان های تهران، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی (اکثر محورها)، اصفهان(محور سمیرم-شهرضا)، لرستان (گردنه زالیان)، ارتفاعات محور هراز، کردستان(محور سنندج-همدان)، گلستان(محورهای خوش ییلاق، نوکنده و توسکستان)، گیلان (محورهای پونل، چابکسر و اسالم-خلخال)، مرکزی (محورهای اراک-قم ،اراک-بروجرد و اراک-خمین) بارش برف اعلام شده است.

رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های مازندران، گلستان و گیلان نیز بارش باران وجود دارد.

رییس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اعلام اینکه در بسیاری از محورهای مواصلاتی جنوب و جنوب شرق شاهد پدیده مه گرفتگی و کاهش دید در رانندگی هستیم، گفت: در استان زنجان (محور زنجان-خدابنده)، هرمزگان (محورهای قشم، میناب و بندرعباس-حاجی آباد)، خراسان رضوی (محورهای فریمان، مشهد-نیشابور، تربت حیدریه-مشهد)، محور هراز (محدوده های امامزاده هاشم، قلعه دختر و جاجرود) و جنوب استان سیستان و بلوچستان (محور چابهار) دارای مه گرفتگی همراه با کاهش دید هستند.

وی افزود: بر اساس اخرین اعلام راهداری در ارتفاعات محور کرج-چالوس کولاک و یخ زدگی گزارش شده که تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپ‌ذیر است.

رحمانی ادامه داد: در حال حاضر کمربندی دهلران-اندیمشک مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود.

وی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور شمشک-دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین) دراستان های تهران والبرز، محور اولنگ-شاهرود در استان های سمنان و گلستان، محور پونل-خلخال (حدفاصل زندانه تا الماس) در استان گیلان، محور سروآباد-پاوه( محدوده گردنه تته) در استان کردستان، محور اندیکا-ایذه در استان خوزستان و محور دیباج-گلوگاه در استان سمنان به دلیل بارش برف و باران و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز