خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران:

لاشه بالگرد از دریاچه خلیج فارس خارج شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۸۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: 6 نفر از سرنشینان بالگرد سقوط کرده در دریاچه خلیج فارس توسط آتش نشانی و 2 نفر دیگر توسط تیم غواصان دریاچه زنده از آب خارج شدند.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به  حادثه سقوط یک بالگرد به داخل دریاچه خلیج فارس ساعت 11:38 دقیقه صبح امروز 16 آذر ماه گفت: بلافاصله  2 گروه نجات و 2 گروه غواصی آتش‌نشانی در محل حاضر شده و در لحظات اولیه محل سقوط بالگرد را پیدا کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در همان لحظات اولیه 6 نفر از سرنشینان بالگرد را  زنده از آب خارج کردند، ادامه داد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که 8 نفر در بالگرد حضور داشتند که در نهایت مشخص شد؛ 2 نفر دیگر نیز در لحظات اولیه توسط تیم غواصی دریاچه از آن زنده خارج شده و به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: 2 نفری که گفته می‌شد؛ مفقود شده‌اند، همان افرادی هستند که  توسط تیم غواصی از آب خارج شده‌اند، اما چون بدون اورژانس به مراکز درمانی برده شدند، آماری از آنان وجود نداشت.

وی تاکید کرد: مدتی هم برای خارج کردن لوازم این افراد عملیات جستجو انجام شد وحدود نیم ساعت پیش لاشه بالگرد پیدا و از دریاچه خارج شد و عملیات به پایان رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز