خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

پیوست ترافیکی برای مجتمع‌های تجاری لحاظ نمی‌شود

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ترافیک سنگین در اطراف مجتمع های تجاری برای مردم مشکل‌ساز شده است، گفت: پیوست‌های ترافیکی در زمان ساخت این مجتمع‌ها لحاظ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه مجتمع‌های تجاری در مگامال‌ها در شهر تهران و به خصوص مناطق شمالی ایجاد مشکل کرده‌اند، اما همچنان ساخت‌وساز آنها ادامه دارد، گفت: پس از پایان ساعت طرح زوج و فرد ترافیک سنگین مردم این مناطق را آزار می‌دهد و سوال من این است در زمان ساخت این مجتمع‌ها پیوست‌های مربوطه و به ویژه پیوست ترافیکی آن لحاظ می‌شود؛ هرچند که پیوست‌های ترافیکی لحاظ نمی‌شود.

وی با اشاره به تعدادی از مگامال‌های شهر تهران همچون مجتمع کوروش در خیابان ستاری، مجتمع اطلس مال در نیاوران که در حال حاضر در حال ساخت است، گفت: این مراکز مشکلاتی برای مردم ایجاد می کنند که ضروری است پیوست ترافیکی آنها لحاظ شود.

قناعتی همچنین از پلیس راهور خواست برای زمان پیک‌ ترافیک در اطراف این مجتمع‌ها چاره‌ای بیاندیشد، زیرا در آن زمان نه پلیس راهور در این مناطق وجود دارد و نه شهرداری تهران در شکل هندسی محدوده این مراکز تغییرات لازم را برای ممانعت از ترافیک ایجاد می‌کند.

این عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در پایان اظهار امیدواری کرد که به تغییر معابر و تغییر شکل هندسی این خیابان‌ها توجه شود و پلیس راهور نیز برای این ساعات اقداماتی انجام دهد.

کد خبر : ۴۳۵۱۸۲