خبرگزاری کار ایران

9 استان کشور همچنان در محاصره سیل و آب‌گرفتگی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۹۰۳

رئیس سازمان امداد و نجات با ارائه گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از 11 تا 15 آذر، گفت: خدمات امدادی لازم در 39 شهر و روستای 9 استان‌ آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس و لرستان به هموطنان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی 5 روز گذشته در کشور، افزود: در این مدت استان‌های آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده‌ است.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به یک‌هزار و 260 تن از هموطنان اظهار کرد: در این زمینه 65 تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و تخلیه آب از 101 واحد مسکونی با 30 دستگاه موتور پمپ و لجن‌کش انجام شده است.

سلیمی اظهار کرد: به علاوه 170 قرص نان، 2 هزار و 700 قوطی انواع کنسرو، 15 کیلوگرم خرما ،250 تخته پتو، 100 تخته موکت، 290 ست شست‌وشو و 180 کیلوگرم حبوبات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده و در این زمینه امدادرسانی‌‌ها در ایوان‌غرب و میاندوآب ادامه دارد.

وی همچنین با اشاره به وقوع طوفان و گزارش پایانی ارائه خدمات امدادی به متاثران از 12 تا 15 آذر در پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، بهشهر، نکا و سوادکوه  در استان‌های خراسان شمالی و مازندران، گفت: در این زمینه نیز خدمات امدادی لازم به 3 هزار و 621 تن از هموطنان ارائه شده و یک‌هزار و 650 تن از هموطنان در خراسان شمالی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز