خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان آموزش و پرورش:

«سقف پرداختی بیمه تکمیلی بازنشستگان در عمل جراحی» جوابگو نیست

رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: سقف پرداختی بیمه تکمیلی در عمل جراحی، ۱۵ میلیون تومان است که باتوجه به افزایش سن، این رقم جوابگوی نیازهای این قشر نیست.

به گزارش ایلنا، پیش احمد صافی رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در گردهمایی روسای کانون های بازنشستگی سراسر کشور  که در باشگاه  فرهنگیان تهران برگزار شد، گفت: معلمان، زمینه ساز تحول اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی  ملت ها هستند.

وی افزود: تعلیم وتربیت نعمتی است که خداوند به بشر ارزانی داشته و از جمله بالاترین نعمت های خداوند به بندگان است

وی تصریح کرد: تبعیض در پرداخت حقوق بازنشستگان، مشکلات بیمه ای و امور مربوط به سلامت و درمان، تکریم شخصیت بازنشستگان و استخدام و بکارگیری فرزندان فرهنگیان بازنشسته از مهم ترین  مشکلات و درخواست های این قشر از فرهنگیان است.

صافی با اشاره به وجود ۳۰۰ کانون بازنشستگی در سراسر کشور خاطرنشان کرد: درباره بازنشستگان فقط نیاز مادی مطرح نیست، آنان نیاز به توجه و تکریم دارند.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۰ درصد بازنشستگان کشور، فرهنگی هستند که سطح تحصیلات آنها نسبت به دیگر بازنشستگان بالاتر است.

صافی موضوع درمان بازنشستگان را از مهم ترین مشکلات آنان خواند و افزود: سقف پرداختی بیمه تکمیلی در عمل جراحی، ۱۵ میلیون تومان است که باتوجه به افزایش سن، این رقم جوابگوی نیازهای این قشر نیست.

کد خبر : ۴۳۴۸۴۴