خبرگزاری کار ایران

نصب درهای محافظ PSD در ایستگاه‌های متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۶۷

در سیصد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران، محسن سرخو؛ رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، طرح نصب درب‌های محافظ مترو PSD را به شورای شهر تهران ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سرخو در این رابطه عنوان کرد: در جلسه چهارم آبان ماه شورای شهر تهران ، یک فوریت این طرح تصویب شد و در تاریخ 11/8/1395 برای بررسی به کمیسیون عمران و حمل و نقل ارسال شد و نهایتا در تاریخ 16/8/1395 با حضور نمایندگان حمل ونقل شهرداری تهران ، در کمیسیون تصویب شد.

براساس این طرح شرکت متروی تهران مکلف است به اختیار خود و با اولویت ایستگاه های پرازدحام ، نصب درب های محافظ را به صورت آزمایشی در تعدادی از ایستگاه های متروی تهران عملیاتی کند.

سرخو تصریح کرد: حفظ جان شهروندان تهرانی باید در اولویت اقدامات شورای شهر تهران باشد و شهرداری هم باید به جای هزینه های غیر ضروری اجرای این طرح را در اولویت قرار دهد

وی خاطر نشان کرد: حفاظت از جان شهروندان تهرانی در برابر حوادث احتمالی مترو ، در برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران پیش بینی شده است و در حالی که 3 سال از این برنامه گذشته و شهرداری باید در سال 94 این طرح را به صورت آزمایشی در یکی از ایستگاه های مترو اجرایی می کرد ، هنوز هیچ کاری انجام نشده است.

شهرداری می‌تواند با استفاده از تبلیغات بر روی این درب ها بخشی از مبالغ هزینه شده را بازگرداند، نهایتا با تصمیم اعضای شورا، شرکت مترو مکلف شد، ظرف مدت یک ماه مطالعات لازم را برای اجرای این طرح انجام داده و نتیجه را به شورای شهر تهران ارائه دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز