خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات خبر داد:

انجام عملیات رهاسازی 183 خودرو از برف

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۴۲۳

رئیس سازمان امداد و نجات با ارائه گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از 11 تا 14 آذر، گفت: خدمات امدادی لازم در 19 شهر و روستای هشت استان‌ آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و لرستان به هموطنان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی 4 روز گذشته در کشور، افزود: در این مدت استان‌های آذربایجان‌غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده‌ است.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به ٧٥٠ تن از هموطنان درگیر سیل و آبگرفتگی، گفت: بر این اساس ٦٠ تن از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و تخلیه آب از 101 واحد مسکونی انجام شده است. به علاوه 170 قرص نان، یک‌هزار و 200 قوطی انواع کنسرو، 15 کیلوگرم خرما و 110 تخته پتو میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.

سلیمی همچنین با اشاره به ارائه خدمات امدادی در برف و کولاک از 11 تا 14 آذر در 12 محور هشت استان آذربایجان شرقی وغربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران و همدان، عنوان کرد: بر این اساس 571 تن از هموطنان از خدمات امدادی لازم استفاده کرده و عملیات رهاسازی برای 183 دستگاه خودرو از برف و کولاک انجام شده است.

وی با اشاره به فعالیت 18 تیم امدادی شامل 67 امدادگر و نجاتگر، اظهار کرد: در این زمینه 55 قوطی انواع کنسرو، سه کیلوگرم خرما و 15 تخته پتو میان متاثران توزیع شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات همچنین با اشاره به وقوع طوفان از 12 تا 14 آذر در پنج شهرستان بجنورد، مانه و سملقان، بهشهر، نکا و سوادکوه  در استان‌های خراسان شمالی و مازندران، گفت: در این زمینه نیز خدمات امدادی لازم به 3 هزار و 261 تن از هموطنان ارائه شده و یک‌هزار و 650 تن از هموطنان در خراسان شمالی از خدمات اسکان اضطراری استفاده کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز