خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد:

شکل‌گیری امنیت «مردم پایه» درمراسم اربعین

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به امنیت مطلوب راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: تعامل و همکاری بین پلیس و مردم در مراسم بزرگ اربعین نمونه ای از شکل گیری امنیت «مردم پایه» است.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم‌بیگی در جلسه جمع‌بندی اقدامات اربعین حسینی(ع) و تشریح طرح‌های پلیس پیشگیری برای تامین امنیت روزهای پایانی ماه صفر در قرارگاه ابوذر اظهار کرد: تعامل و همکاری ایجاد شده بین پلیس و مردم به سرمایه اثرگذار و بالفعل در تولید امنیت و آرامش تبدیل شد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: تعامل و همکاری بین پلیس و مردم در مراسم بزرگ اربعین نمونه ای از شکل گیری امنیت «مردم پایه» است.

معصوم بیگی ادامه داد: استقبال بی‌نظیر از راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی(ع)، همچنین استقبال مردمی از راهپیمایی به سمت بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) و حضور میلیونی مردم از اقصی نقاط کشور در مشهد مقدس در روزهای پایانی ماه صفر، بیانگر قدرت نرم و جذاب تشیع است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: پلیس پیشگیری برای تامین امنیت و آرامش مردم و پیشگیری از جرم، به ویژه در روزهای پایانی ماه صفر با برنامه‌ریزی و آماده باش اقدام کرد و به این منظور قرارگاه ابوذر در پلیس پیشگیری ناجا هم چنان فعال است.

وی ضمن تشکر از همراهی و مشارکت مردم در تولید امنیت از آنان خواست تا به توصیه‌های پلیس توجه کامل داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را به شماره تلفن ۱۱۰ و یا گشتی‌های پلیس و همکاران ما اطلاع دهند.

کد خبر : ۴۳۳۲۸۱