خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران:

برای جلوگیری از آلودگی هوا بین التعطیلین نیز باید تعطیل اعلام می‌شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۲۱۸

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: اگر دولت روزهای بین التعطیلین این هفته را تعطیل اعلام می‌کرد مردم تهران پنج روز فرصت برای خروج از شهر داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه روز یکشنبه شهر تهران تا ساعت 23 و 30 دقیقه شب قفل شده بود ، گفت: دلیل این موضوع برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در جایی به غیر از نمایشگاه مرکزی شهر تهران است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا مهمترین دلیل ترافیک در خیابان‌های چمران و نیایش اختتامیه نمایشگاه لوازم خانگی در نمایشگاه واقع در اتوبان چمران بوده است این در حخالی است که در شهر آفتاب ظرفیت و تسهیلات خوبی برای برگزاری نمایشگاه ایجاد شده است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر با بیان اینکه از اول مهر تاکنون شاهد تعطیلی‌های متعدد به دلیل آلودگی هوا هستیم عنوان کرد: اگر دولت روزهای بین‌التعطیلین این هفته را تعطیل اعلام می‌کرد مردم تهران پنج روز فرصت برای خروج از شهر داشتند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام نوعی بی‌تدبیری بوده و باید از زمان‌های ایجاد شده استفاده کنیم، عنوان کرد: با این روند هفته آینده نیز شاهد چند روز تعطیلی به خاطر آلودگی هوا خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز