خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

با مقصران حادثه قطار سمنان برخوردی قاطع خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۹۴۵

رییس کمیسیون عمران مجلس با ابراز تاسف از اینکه نیروی انسانی در بروز حادثه قطار سمنان دخالت داشته‌است، گفت: ما برای برخورد با مقصران بررسی‌ها را آغاز کرده‌ایم.

محمدرضا رضایی؛ رییس کمیسیون عمران مجلس در خصوص آخرین بررسی‌های انجام شده از برخورد قطارهای مسافربری در سمنان به خبرنگار ایلنا گفت: با جمعی از مسئولان برای بازدید میدانی به محل سانحه رفتیم و همچنین از حادثه دیدگان هم عیادت کردیم. در همین راستا دیروز هم با وزیر راه و شهرسازی و مسئولان مرکز کنترل قطارهای کشور جلساتی را برگزار کردیم که تا پایان هفته گزارشی را برای قرائت در صحن علنی مجلس آماده خواهیم داشت.

وی افزود: متاسفانه آنچه مشخص است؛ نیروی انسانی در این حادثه دخالت داشته‌اند. راننده لوکوموتیو، مسئولان کنترل مسیر ریل لایه‌های اصلی این رخداد تلخ را به وجود می‌‌آورند، که باید جوابگوی سوالات ما باشند. وقتی یک سیستم کنترل اتوماتیک برای جلوگیری از چنین رخدادهایی به کار می‌رود باید بروز رسانی شود و پس از سالم بودن به آن اعتماد کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حادثه قطار سمنان خاطرنشان کرد: همه مردم کشور از این حادثه ناراحت هستند. شاید چنین اتفاقی در دنیا هم به ندرت رخ دهد. ما تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم تا عاملان این حادثه را شناسایی کنیم و با آنها برخوردی قاطع داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز