خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات:

ارائه خدمات امدادی به 9 هزار متاثر از برف و کولاک/ اسکان اضطراری یک‌هزار تن از هموطنان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۱۸۱

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با رائه گزارش عملیات برف و کولاک از 30 آبان تا 5 آذر، گفت: خدمات امدادی لازم در 55 محور، شهر و مناطق عشایرنشین درگیر برف و کولاک در 12 استان‌ مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی و شمالی و زنجان، کرمان، فارس و یزد به هموطنان ارائه شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک 6 روز گذشته در کشور، افزود: در این مدت استان‌های مازندران، گلستان، گیلان، سمنان، قزوین، تهران، خراسان رضوی و شمالی و زنجان، کرمان، فارس و یزد تحت تاثیر برف و کولاک بوده‌ است.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به 8 ‌هزار و 800 تن از هموطنان درگیر برف و کولاک در این 12 استان، گفت: بر این اساس 22 تن از هموطنان به مناطق امن و هشت تن به مرکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر آن خدمات درمان سرپایی به 32 تن ارائه شد.

فتحی با اشاره به اسکان اضطراری یک‌هزار و 25 تن از هموطنان، افزود: بر این اساس عملیات رهاسازی برای 889 دستگاه خودرو از برف انجام شد و در مجموع این عملیات‌ها 151 تیم عملیاتی شامل 553 امدادگر و نجاتگر به‌کار گرفته شد.

وی گفت: به علاوه 500 قوطی انواع کنسرو، 700 قرص نان، 180 بطری آب، 20 کیلوگرم خرما، 250 تخته پتو و 320 شعله والور میان متاثران از برف و کولاک توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز