خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی خبرداد:

آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در اشرفی اصفهانی/ ۵ زن به مراکز درمانی منتقل شدند

سخنگوی آتش‌نشانی از مهار آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: پنج نفر که دچار دودگرفتگی شده بودند، به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶ عصر امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه ۲ دستگاه نردبان، تشک نجات و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی با بیان اینکه در این حادثه یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه اول یک مجتمع مسکونی ۱۲ طبقه ای آتش گرفته و دود زیادی راهروهای طبقات بالایی را فرا گرفته بود، ادامه داد: برای مهار این آتش، آتش نشانان به ۲ گروه عملیاتی تقسیم شده و گروهی از آتش نشانان برای خاموش کردن آتش و گروهی دیگر با استفاده از دستگاههای تنفسی برای نجات افراد محبوس شده وارد عملیات شدند.

ملکی از نجات ۱۶ زن و مرد توسط آتش‌نشانان خبر داد و گفت: از این تعداد پنج خانم دچار دود گرفتگی شدند که آتش نشانان این پنج نفر را تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: حریق توسط آتش نشانان مهار و پس از انجام عملیات لکه گیری آتش نشانان در حوالی ساعت ۱۸ محل را ترک کردند.

کد خبر : ۴۳۱۷۸۶