خبرگزاری کار ایران

جانشین نیروی انتظامی خبر داد:

بازگشت 50 درصد از زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۸۲۶

جانشین نیروی انتظامی کشور با اشاره به بازگشت 50 درصد زائران از مرزهای سه گانه، گفت: ترافیک از سه مرز شلمچه،چزابه و مهران به سمت مرکز کشور روان است.

به گزارش  ایلنا از پایگاه خبری پلیس،سردار "اسکندر مومنی" در ارتباط  مستقیم با شبکه یک سیما ، اظهار داشت: بیش از یک میلیون زائران از سه مرز شلمچه،چزابه و مهران به کشور بازگشته اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد ،بیش از 50 درصد زائران را شامل می شود، گفت:همچنان ورود زائران به مرزها پرحجم و پیوسته است.

جانشین نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: امسال زائران با مدیریتی که در سفرشان انجام دادند زودتر راهی عتبات عالیات شدند و بازگشت شان نیز مدیریت شده بود.

وی با اشاره به اینکه 50 درصد زائران با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کرده بودند، گفت: تمهیدات لازم برای انتقال این زائران از مرزها به پارکینگ خودرو های شخصی اندیشیده شده است.

سردار مومنی گفت: در حال حاضر ترافیک در هر سه محور چزابه،شلمچه و مهران به سمت مراکز کشور پرحجم و روان است و ایستایی و گره ترافیکی وجود ندارد.

وی با اشاره به ورود سامانه بارش زا به کشور و برودت هوا ، گفت: هماهنگی های لازم با استانداری ها،راهداری ، اورژانس و هلال احمر انجام گرفته و تمهیدات لازم برای تسهیل در تردد زائران اندیشیده شده است.

جانشین نیروی انتظامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی تا بازگشت آخرین گروه زائران پای کار است از زائران خواست در هنگام بازگشت با استراحت کافی رانندگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز