خبرگزاری کار ایران

شریعتی خبر داد:

آماده‌سازی 7 کیلومتر جاده فرعی از مرز چزابه به سمت الوان

استاندار خوزستان گفت: 7 کیلومتر جاده فرعی از مرز چزابه به سمت الوان در حال آماده‌سازی است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا شریعتی ضمن بازدید از پایانه مرزی چزابه با حضور در قرارگاه فرعی اربعین شهدای چذابه از طریق ویدئو کنفراس با فرمانده ناجا به گفت‌وگو نشست.

وی با اشاره به برگشت زائران که از هم اکنون با شلوغی نسبی همراه است، گفت: بدون شک در برگشت زائران از کشور عراق با حجم ترافیک قابل توجهی در مرز چزابه مواجه خواهیم بود .

شریعتی اظهار کرد: ما برای  رفع ترافیک برگشت زائران در مرز چزابه، به طور ویژه و سریع در حال آماده‌سازی 7 کیلومتر جاده فرعی از مرز چزابه به سمت شهر الوان هستیم که با همت دستگاه‌های ذیربط شاهد پیشرفت خوبی در این راستا هستیم.

وی ضمن تقدیر ویژه از اقدامات پلیس استان، تاکید کرد: بدون شک این تلاش های شبانه روزی خادمان اباعبدالله الحسین (ع) دارای اجر و پاداش عظیم خواهد بود.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی نیز گفت: افتخار پلیس خدمت به زائران حسینی است و ناجا تمام تلاش خود را در این راستا به کار بسته است.

سردار اشتری در پایان بر خدمات مضاعف همه دستگاه های دولتی به زائران عتبات عالیات تاکید و از همه مسئولان و دستگاه های کشور که در اجرای هرچه بهتر این کنگره عظیم تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر : ۴۳۰۲۰۱