خبرگزاری کار ایران

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا خبر داد:

اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۸۶۴

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا از اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی ایلام و خوزستان، برای مقابله با تهدیدات احتمالی موجود در مسیر زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی معصوم‌بیگی"، با اعلام خبر اعزام تیم‌های کشف و خنثی‌سازی به مناطق مرزی غرب و جنوب کشور، اظهار کرد: این تیم‌ها با هدف مقابله با تهدیدات احتمالی موجود در مسیر زائران اربعین حسینی در چزابه، شلمچه و مهران مستقر خواهند شد.

وی افزود: به منظور بالا بردن سطح امنیت زائران اربعین حسینی و همچنین افزایش میزان احساس امنیت در طول مسیر، امسال پیش‌بینی‌های همه‌جانبه‌ای در رابطه با کشف و خنثی‌سازی صورت گرفته و تجهیزات مناسب برای انجام این ماموریت‌ها تهیه و به منطقه فرستاده شده است.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: به همراه تجهیزات ذکر شده، نیروهایی ورزیده و آموزش‌دیده که در زمینه کشف و خنثی‌سازی، آخرین آموزش‌های لازم را دیده و تکنیک‌های انجام ماموریت را فرا گرفته‌اند نیز اعزام شده‌اند.

سردار معصوم بیگی تاکید کرد: این تیم‌ها از آمادگی کامل برای انجام هر گونه ماموریت و مقابله با انواع تهدیدات برخوردارند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از زائران اربعین حسینی درخواست کرد تا با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی همکاری کامل و مستمر داشته باشند و آنها را در انجام وظایف خود یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز