خبرگزاری کار ایران

پلیس اعلام کرد:

امکان خروج زائران از مرز مهران فعلا ممکن نیست

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۹۰

پلیس اعلام کرد: امکان خروج زائران از کشور از طریق مرز مهران به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و عدم زیرساخت های لازم فعلا مقدور نیست.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت و ترافیک سنگین از کرمانشاه به سمت مهران به زائران توصیه می شود، مرزهای چزابه و شلمچه را برای خروج از کشور انتخاب کنند.

سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه کشور نیز پیش از این اعلام کرده بود؛ ترافیک در جاده های منتهی به مهران به ویژه جاده ایلام - مهران سنگین و پر حجم گزارش شده است.

وی افزود: به دلیل ازدحام جمعیت و تراکم زیاد خودرو، تردد در مسیر 85 کیلومتری ایلام - مهران با کندی و تاخیر زیاد در حال انجام است.

حمیدی ادامه داد: براساس تصمیمات مسئولان ستاد مرکزی اربعین، ورود خودروهای زائران از سمت استان های بالادستی ایلام به سمت مهران مسدود شده است و این خودروها به مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان هدایت می شوند.

وی تاکید کرد: هم اکنون از پنج کیلومتر مانده به شهر مهران اجازه تردد به خودروهای شخصی داده نمی شود و این خودروها به پارکینگ های در نظر گرفته شده در این منطقه هدایت می شوند.

وی یادآور شد: این موضوع باعث شده است سرنشینان این خودروها به اجبار مسافتی حدود 10 کیلومتر تا پل زائر در خروجی شهر مهران به سمت پایانه مرزی را به صورت پیاده طی کنند که این موضوع نیز مشکلاتی ایجاد کرده است.

سردار حمیدی به همین دلیل از آن دسته از زائران اربعین حسینی که هنوز مرز خروجی خود را انتخاب نکرده اند درخواست کرد؛ به دلیل ازدحام بیش از اندازه جمعیت در مهران و تراکم خودرو در راه های ارتباطی منتهی به مهران از مرزهای شلمچه و چزابه در استان خوزستان تردد کنند.

رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه در بازگشت زائران اربعین نیز حتما شاهد ترافیک سنگین تری در جاده های مهران به سمت ایلام و دیگر شهرهای این استان هستیم، افزود: رانندگان با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با عوامل پلیس مستقر در مسیرهای ارتباطی از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند تا سفر ایمنی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز