خبرگزاری کار ایران

اعزام روحانیون و مبلغان به مدارس عشایری

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۵۸۰

مدیرکل آموزش وپرورش ایلام از اجرای طرح سفیران آسمانی و مبلغان دینی در 200 مدرسه با مشارکت بیش از 3 هزار دانش آموز عشایری استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بیرانوند از اجرای طرح سفیران آسمانی  ومبلغان دینی با هدف آشنایی دانش آموزان با عقاید دینی و تقویت آموزه‌های اسلامی با همکاری روحانیون منطقه، کارشناسان عشایری و مربیان پرورشی در 200 مدرسه عشایری استان با بیش از 3 هزار دانش آموز خبرداد و گفت : این طرح از ابتدای سال تحصیلی تا کنون، طی برنامه ریزی های انجام شده توسط معاونت آموزش پرورش عشایر استان  با هدف آشنایی دانش آموزان عشایری با آموزه‌های اسلامی وتعمیق بخشیدن به احکام  دینی  دراین مدارس به اجرا در آمد .

بیرانوند آموزش و آشنایی دانش آموزان با الگوهای تربیتی، بیداری اسلامی و آگاهی بخشی و همچنین تبیین موضوعات مختلف برای نسل جوان به منظور آمادگی و خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان از جمله مباحث مطرح شده در این طرح بیان کرد .

ایشان  با اشاره به اهمیت تربیت فکری دانش‌آموزان گفت: تحکیم پایه‌های اعتقادی دانش‌آموزان و ارائه الگوی‌های زندگی دینی، موجب رشد و تعالی نسل آینده و زمینه‌ساز پیشرفت میهن اسلامی در همه ابعاد است.

وی تأکید کرد: در قالب این طرح با اعزام روحانیون و مبلغان به مدارس عشایری برنامه‌های دینی ، فرهنگی در این مدارس اجرا می‌شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز