خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس بنیاد شهید در پی شهادت یک خبرنگار در سوریه

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت «محسن خزایی» خبرنگار خبرگزاری سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی پیامی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

سلام بر ارواح طیبه شهدا و درود بر اراده بلند و اندیشه بزرگ و پاکشان. آنان که با ایمان و اعتقاد به هدف والای خود از جان گذشتند. آن حقیقت‌جویانی که باریافتگان مرتبه والای الهی هستند و نظرکردگان آستان ربوبی.

شهادت خبرنگار خبرگزاری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، «شهید معزز محسن خزایی» که در منطقه عملیاتی حلب توسط گروه‌های تروریستی به لقاءالله پیوست گواه روشنی بر اعتقاد، تعهد و ایثار این شهید معظم در انعکاس حقیقت است.

بی‌تردید خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌عنوان شریان‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی نقشی مؤثر در انتقال و به تصویر کشیدن رویدادها و واقعیت‌ها دارند و از این رو اهمیت و حساسیت فعالیت آنان بر کسی پوشیده نیست. امروز شاهد ظلمت و پلیدی، جنگ و ستیز و اقدامات غیرانسانی استکبار جهانی و حامیان گروه‌های تروریستی در برخی از کشورهای اسلامی هستیم و اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد و مؤمن ضمن حضور در صحنه‌های پر خطر اخبار و گزارش اقدامات نیروهای مقاومت در برابر گروه‌های تکفیری را در ابعاد مختلف به آگاهی مردم می‌رسانند و چه‌بسا در این راه آسیب‌ دیده و یا همچون شهید معزز محسن خزایی به شهادت می‌رسند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت به اصحاب رسانه، مسئولین و کارکنان سازمان صداوسیما و به‌ویژه خانواده معزز این شهید عزیز، صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم ایشان از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.»

کد خبر : ۴۲۸۴۹۲