خبرگزاری کار ایران

پس از ۷ روز تلاش نجاتگران هلال‌احمر:

جسد زن مفقود شده در مراوه‎تپه، در رودخانه اترک پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۴۲۷۵۹۲

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: جسد زن ۵۰ ساله که ۷ روز پیش مفقود شده بود، با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر استان، در رودخانه اترک در فاصله ۶۵ کیلومتری محل حادثه پیدا شد.

به گزارش ایلنا، حسین احمدی در این باره گفت: روز پنج شنبه سیزدهم آبان باتوجه به تماس فرمانداری با مسئول امداد شهرستان کلاله مبنی بر گم شدن پیر زن50 ساله درمنطقه روستای قره گل شرقی مراوه‌تپه تیم‌های امدادی جمعیت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ابتدا پس از اعلام گم شدن در کوهستان، 2 تیم واکنش سریع جمعیت به همراه 2 تیم آنست در محل حادثه حاضرشدند که پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به مشخصات فرد گمشده و طغیان رودخانه متوجه غرق‌شدگی فرد مورد نظر در در حوالی روستای قره گل شرقی در رود خانه اترک شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: سپس تیم‌های سیلاب جمعیت به همراه 86 نجاتگر و 175 نیرو مردمی به محل حادثه فرستاده شدند.

احمدی گفت: پس از 7 روز عملیات، جسد فرد مورد نظر ساعت 15 روز چهارشنبه19 آبان، در روستای کلی جی در فاصله 65 کیلومتری از محل حادثه توسط تیم جستجو سیلاب جمعیت پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان اظهار کرد: در این عملیات 2 قلاده سگ تجسس 3 دستگاه قایق و یک ست غواصی توسط نیروهای امدادی به کارگیری شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز