خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

نظارت بر موسسه همشهری پیگیری شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۹۶۸

عضو شورای شهر تهران گفت: رئیس شورا گزارش شهردار درباره واگذاری املاک را برای کارشناسی به اعضای شورا بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: طی نامه‌ای از آقای چمران درخواست کردم که گزارش روز سه‌شنبه شهردار درباره واگذاری املاک به اعضای شورا را جهت بررسی کارشناسی ارائه کند، چرا که هر کس وظیفه قانونی خود را دارد و من هم بنا بر وظیفه قانونی خود این درخواست را از شما دارم.

وی گفت: در خصوص تفریغ بودجه اطلاع‌رسانی نادرست توسط رسانه‌ها صورت گرفته و اعلام شد که تفریغ بودجه تصویب شده، این در حالی است که این گزارش نیازمند اصلاحات است و از دوستان خواهشمندم حداقل در سایت شورا این اطلاع‌رسانی درست صورت بگیرد.

حکیمی پور با اشاره به بازدید روز گذشته خود از سرای دلگشا اظهار کرد: تذکر قبلی من در تاریخ 27 /12 /92 مورد توجه قرار نگرفت و این تخلف در حریم کاخ گلستان که تنها اثر تاریخی ثبت جهانی در تهران است؛ صورت بگیرد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر حریم کاخ گلستان رعایت نشود، ممکن است یونسکو این بنا را از ثبت جهانی خارج کند در حال حاضر کار ساخت و ساز تداوم دارد و باید طبقه اضافی تخریب شده و ساخت مجتمع تجاری دلگشا بنا بر رعایت ضوابط و استانداردهای میراث باشد.

حکیمی پور با بیان اینکه در خصوص نظارت بر موسسه همشهری مکاتبه‌ای با من صورت گرفته که نشان از عدم اطلاع آقای چمران دارد و آقای طلایی نیز حاشیه‌ای بر آن نوشته‌اند، مبنی بر اینکه مصوبه شورا بنا بر نظر فرمانداری لغو شده است، تصریح کرد: این مصوبه شورا از سوی فرمانداری لغو نشده و هیئت حل اختلاف آن را تایید کرده است. بنابراین طبق قانون وظیفه خود می‌دانم تا موضوع نظارت بر موسسه همشهری را پیگیری کرده و گزارش خود را نیز ارائه کرده‌ام. بنابراین نباید مصوبات شورا به دست خودمان زیر پا گذاشته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس باید وظیفه قانونی خود را انجام دهد و حال اگر آقای شاکری و آقای طلایی کار انجام نداده‌اند من وظیفه خود می‌دانم که این موضوع را پیگیری کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز