خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با معاون میراث‌فرهنگی مطرح شد؛

واکنش طالبیان به فقدان سابقه رئیس جدید سازمان میراث‌ فرهنگی/بخش‌های تخصصی بیشتر کار کنند

معاون میراث فرهنگی کشور در ارتباط با این مساله که رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سابقه‌ای در این حوزه ندارد، گفت: اگر لازم باشد؛ بخش‌های تخصصی کار بیشتری انجام دهند.

محمدحسن طالبیان ضمن بازدید از غرفه ایلنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با تغییر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: به ایشان خوشامد می‌گوییم، موفقیت ایشان موفقیت حوزه میراث فرهنگی است و همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا ایشان موفق شوند.

وی ادامه داد: به ویژه با توجه به محدودیت هایی که در سه سال گذشته از نظر اعتباری داشتیم در این مدت تلاش کردیم؛ برای حل مشکلات، با دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری‌ها و مدیریت‌های شهری به ویژه در شهرهای تاریخی ارتباطات خوبی پیدا کنیم، بنابراین از ایشان می‌خواهیم بتواند ارتباط دستگاه‌های دیگر با سازمان میراث  فرهنگی را پررنگ و برجسته‌تر کند.

معاون میراث فرهنگی کشور در مورد اینکه رئیس جدید سازمان سابقه‌ای در حوزه میراث فرهنگی ندارد، اظهار کرد: به هرحال این انتخاب رئیس جمهور محترم کشور است، به انتخاب ایشان احترام می‌گذاریم و اگر لازم شد که بخش‌های تخصصی کار بیشتری انجام دهند، حتماً این اقدام را انجام می‌دهیم. مهم آن است که بخش‌های تخصصی بتوانند به خوبی کار خود انجام دهند. وظیفه ما این است که کارمان را درست انجام دهیم و بیش از گذشته حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی را در نظر داشته باشیم.

کد خبر : ۴۲۶۶۸۱