خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پیشگیری ناجا اعلام کرد:

حضور گسترده پلیس پیشگیری در مراسم اربعین حسینی(ع)

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۵۱۰

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تاکید فرمانده نیروی انتظامی بر اولویت پیشگیری نسبت به دیگر مسائل انتظامی، از پذیرش مسئولیت گسترده از سوی این پلیس در ایام اربعین حسینی(ع) خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی" در نشست شور عمومی پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به تحول این پلیس در حوزه پذیرش مسئولیت‌ها، گفت: با توجه به تاکید فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر اولویت پیشگیری نسبت به دیگر مسایل انتظامی؛ امسال نسبت به سال‌های گذشته پلیس پیشگیری بیشترین مسئولیت را در برنامه‌های ناجا به عهده گرفته که می توان به مسئولیت این پلیس در مراسم اربعین اشاره کرد. 

وی با بیان اینکه پلیس پیشگیری ناجا با تمام ظرفیت، امکانات و استعداد خود در این کنگره عظیم شرکت می کند بر اهتمام ویژه کلیه رده های نیروی انتظامی جهت برگزاری باشکوه این مراسم بزرگ در امنیت کامل تاکید کرد.

سردار شرفی با برشمردن 6 اصل محوری و کارکردی پلیس پیشگیری، با عنوان توکل به خدا، انسجام و مسئول‌سازی، برنامه‌ریزی، دقت و انضباط، تحرک وسرعت و خلاقیت و نوآوری، گفت: این اصول باید همواره راهنمای عمل کارکنان باشد.

وی با اشاره به ایجاد تحول مدیریتی برگرفته از همدلی در پلیس پیشگیری، گفت: در مجموعه پلیس پیشگیری همدلی یک نعمت بسیار بزرگ است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا، وجود سند تحول در حوزه‌ برنامه‌ریزی را یادآور شد و گفت: برنامه‌های این پلیس، همراه کردن دیگران از جمله فرماندهان و مسئولان با این پلیس است تا منابع ما افزایش پیدا کند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید به اینکه تحول در آموزش و حرکت جهادی در آن موجب افزایش وسعت حوزه صیانت و پیشگیری جرایم و کاهش تخلفات سازمانی شده است، تصریح کرد: ما در بیشتر شاخص‌ها رشد قابل توجهی داشته‌ایم و بر اساس آمارهای کنونی، بیشترین صیانت در پلیس پیشگیری وجود دارد.

وی افزود: در برنامه‌های هفته ناجا نیز ما نسبت به منابع محدودی که داشتیم تحول بسیار خوبی در کیفیت و کمیت ایجاد کردیم و برنامه‌های بسیار خوبی را به اجرا گذاشتیم.

سردار شرفی، تحول در منابع و درآمد را نیز از جمله دیگر برنامه‌های پلیس پیشگیری دانست که سبب رشد و پیشرفت در دیگر اقدامات خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به برنامه نیروی انتظامی در جهت تحول کلانتری‌ها اشاره و تاکید کرد: مردم در چند موضوع از کلانتری‌ها انتظارات بیشتری دارند که می‌توان به منابع انسانی، ساختار، پشتیبانی، فن‌آوری و صیانت اشاره کرد؛ بایستی هرچه زودتر اقداماتی در جهت بهبود این شاخص‌ها انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز