خبرگزاری کار ایران

جانشین پلیس پیشگیری ناجا:

مقابله با زمین‌خواری مطالبه عمومی است

asdasd
کد خبر : ۴۲۱۵۷۱

جانشین پلیس پیشگیری ناجا، مقابله بی امان با زمین خواری را ماموریت محوری و اساسی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن دانست و گفت : نباید حتی به یک متر مربع اراضی ملی دست درازی شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس سردار "مهدی معصوم‌بیگی" در آیین اختتامیه نخستین کارگاه آموزشی فرماندهان یگان‌های حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن سراسر کشور، با بیان اینکه یگان‌ حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پس از طی فرآیند قانونی و تصویب ستاد کل نیروهای مسلح تشکیل و راه اندازی شده است، اظهار کرد: مقابله با زمین خواری محور ماموریت این یگان است ضمن اینکه این موضوع، مطالبه جدی فرماندهی معظم کل قوا و مردم می باشد و باید اهتمام و تلاش حداکثری در این زمینه کرد.

وی با اشاره به اینکه یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با وجود عمر کوتاهش موفقیت‌های بسیار چشمگیری داشته است، افزود: رسالت این یگان رسیدن به نقطه‌ای است که حتی یک متر مربع دست‌اندازی به اراضی ملی نداشته باشیم و این امکان پذیر است و باید به عنوان چشم انداز یگان مد نظر باشد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر اهمیت آموزش حرفه‌ای و نقش آن در تبدیل منابع انسانی به سرمایه انسانی و افزایش بهره‌وری، تصریح کرد: آموزشی مفید است که بتواند منابع انسانی را به سرمایه انسانی تبدیل کند و بهره وری را افزایش دهد.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم تقویت آموزش های کارگاهی و مهارتی تاکید کرد: ادامه حیات هر سازمان و یگانی به سرمایه انسانی کارآمد و متخصص مرتبط است.

وی در ادامه، اقتدار در حوزه‌ ماموریت را از جمله انتظارات موجود از یگان‌های حفاظت دانست و گفت: این اقتدار نه به معنی به کارگیری زور بلکه به مفهوم انجام عقلانی ماموریت با استفاده از همه توان و ظرفیت ها است بگونه ای که ماموریت به احسن وجه انجام گیرد.

این مقام ارشد ناجا صحت عمل کارکنان به معنای پاکیزگی و سلامت گفتار و رفتار را از دیگر ضرورت‌های ماموریت یگان‌های حفاظت برشمرد و تاکید کرد: ماموران یگان‌های حفاظت خود باید در نهایت پاکی باشند تا بتوانند با ناپاکی مبارزه کنند.

وی افزود: یگان‌های حفاظت باید همچنین همکاری و تعامل بسیار نزدیکی با ناجا داشته باشند و اساسا یکی از دلایل گزینش فرماندهان این یگان‌ها از بدنه ناجا نیز همین لزوم تعامل عملی و فعال است.

سردار معصوم بیگی، داشتن انضباط، خلق ظرفیت‌های جدید در ماموریت و تعیین تکلیف دقیق حدود و ثغور زمین های ملی که باید مورد حفاظت قرار گیرند را از الزامات و ضروریات انجام درست ماموریت در این زمینه برشمرد و گفت: باید به صورت شفاف این موضوع مشخص و نظارت شود.

گفتنی است، آیین اختتامیه نخستین دوره آموزش سراسری فرماندهان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با حضور سردار معصوم‌بیگی جانشین رئیس پلیس پیشگیری، سردار فتحی رئیس مرکز انتظام، دکتر خلیل‌فرد عضو هیئت‌رئیسه سازمان ملی زمین مسکن و فرماندهان یگان حفاظت این سازمان در ستاد ناجا برگزار شد.‌

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز