خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

میزان دقیق بدهی‌های شهرداری هر چه سریعتر مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۱۹۱

رییس کمیسیون شهر سازی و معماری با بیان اینکه باید هر چه زود‌تر میزان دقیق بدهی‌های شهرداری مشخص شود از تغییر و تحولات گسترده در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری در دویست و نود و هفتمین جلسه شورا، گفت: در جلسه‌ای که منجر به تصویب طرح واگذاری شهروند و شهر آفتاب شد، طرحی مربوط به مشخص شدن میزان دقیق بدهی‌های شهرداری مطرح شد که مقرر شد این مهم انجام شود اما هنوز میزان دقیق بدهی‌های شهرداری مشخص نشده است.

وی ادامه داد: قطعا مشخص شدن دقیق بدهی‌ها تاثیر مستقیم در برنامه ریزی‌ها و عملکرد معاونت‌ها خواهد داشت و باید هر چه زود‌تر این مهم صورت پذیرد.

سالاری در ادامه سخنان خود گفت: موضوع مورد تذکر دیگر این است که در طرح واگذاری فروش شهروند و شهر آفتاب صحبت از این بود که بخشی از این دو، چه به صورت سهام و یا عرصه فروخته شود و هیچ سخنی از فروش تمام شهروند و شهر آفتاب نبود این در حالی است که در مصوبه‌ای که به فرمانداری ارسال شده واگذاری تمام این مجموعه‌ها مطرح شده که می‌بایست در این زمینه روشنگری صورت گیرد.

رییس کمیسیون شهر سازی و معماری همچنین از تغییر و تحولات گسترده‌ای که در معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صورت گرفته ابراز گلایه کرد و اظهار داشت: جابجایی معاون خدمات شهری به معاوت اجتماعی و فرهنگی خود جای بحث داشت، اما می‌پذیریم که این مهم از اختیارات شهردار است اما این حجم از تغییرات در معاونت اجتماعی جای سوال دارد و ما می‌خواهیم بدانیم چرا آقای عبدالهی تا این حد تحولات بنیادی را در دستور کار قرار داده است.

سالاری گفت: آقای عبدالهی باید در شورا حاضر شود و پاسخگو باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز