خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

بیش از ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ گرفته‌شده است

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ داشته‌ایم، گفت:بیش از ۹۰درصد تماس‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سردار «حسین اشتری» در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم بنیان گذارکبیر انقلاب با بیان اینکه ما هر چه داریم از انفاس مقدس حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: امام ما توانست ما را از حکومت طاغوت رهایی بخشیده و به سمت هدایت سوق دهد.

وی افزود: پادشاهان و مسئولانی که قبل از انقلاب در رأس مملکت بودند نه ایمانی به امام حسین (ع) داشتند و نه در جهت رفاه مردم کاری انجام می‌دادند و در ظاهر اسلام در مملکت حاکم بود که البته اسلام آمریکایی.

وی با اشاره به اینکه کسانی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادند، افتخار این را دارند که امروز به مردم خدمتی کنند، گفت: امروز امنیتی که ما داریم به برکت امام (ره) و ایستادگی در مقابل ظالمان بود.

وی حضور در بارگاه امام خمینی (ره) و زیارت حرم مطهر ایشان را توفیقی برای خود و همکاران دانست و افزود: ما امروز در اینجا جمع شده‌ایم تا با امام راحل تجدید بیعت کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه امنیت چند بعدی است و همه برای ارتقاء آن باید کمک کنند، گفت: مردم امروز بدانند که فرزندانشان در نیروی انتظامی آماده‌اند تا از جان خود برای تأمین امنیت بگذرند.

وی با بیان اینکه ما در کنار حرم امام خمینی (ره) عهد می‌بندیم که برای ارتقاء و افزایش روزافزون امنیت تلاش کنیم، گفت: برای ما تفاوتی ندارد که مردم چه دیدگاه و مذهبی دارند، وظیفه ما تامین امنیت برای آحاد مردمی است که در ایران زندگی می‌کنند و شهروند محسوب می‌شوند، چون وظیفه پلیس تأمین امنیت برای یکایک شهروندان با هر ایده و مذهبی است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پلیس یار مهربان مردم و پیام آور آرامش در جامعه است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه امروز همکاران ما در ۸ هزار ۷۵۰ کیلومتر مرز آبی و خشکی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در ۶ ماه اخیر علاوه بر خدمات امنیتی و انتظامی، ۱۳ میلیون خدمات در قالب صدور گذرنامه، کارت پایان خدمت و معافیت ارائه شده است.

سردار اشتری به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ اشاره کرد و گفت: در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۴۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ داشته‌ایم که بیش از ۹۰درصد تماس‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته است.

این مقام انتظامی به دیدار روز سه شنبه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این دیدار فرماندهی معظم کل قوا از اقدامات انجام شده در ناجا ابراز رضایت داشتند و تاکید ایشان بر تقویت خدمات دهی در کلانتری‌ها که بطور مستقیم با مردم در ارتباط هستند و پیشانی نیروی انتظامی و نظام به شمار می‌آیند، بود

گفتنی است، فرمانده نیروی انتظامی همزمان با آخرین روز از هفته نیروی انتظامی به همراه جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان این نیرو با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

 

کد خبر : ۴۱۷۳۵۸