خبرگزاری کار ایران

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق:

زائران عتبات شرح بیماری خود را همراه داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۰۶۳

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به زائرین توصیه کرد در صورت ابتلا به بیماری، شرح حالی را بر روی یک برگه یادداشت کرده و همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، سید حمید کمالی؛ نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق به زائرین توصیه کرد در صورت ابتلا به بیماری، شرح حالی را بر روی یک برگه یادداشت کنند تا در صورت بروز مشکل، تیم های درمانی مستقر در چادرهای سیار و درمانگاه ها با علم به بیماری، اقدامت لازم را انجام دهند.

وی اذعان داشت: ارائه خدمات به زائرانی که در تاسوعا و عاشورای حسینی عازم کربلا می شوند، علاوه بر درمانگاه های این مرکز در چادرهای مستقر در باب القبله امام حسین (ع) و خیابان جمهوری صورت می گیرد.

کمالی افزود: علاوه بر درمانگاه نجم در کربلا که شبانه روزی است، ارائه خدمات به مراجعین در دیگر درمانگاه این مرکز طی ۱۶ ساعت انجام می شود.

وی در باره اقلام دارویی مورد استفاده در چنین مناسبت هایی گفت: علاوه بر داروهای مسکن، مواد ضدعفونی کننده، نخ بخیه و پانسمان در روز عاشورا با توجه به شرایط شهر کربلا مورد استفاده است.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق در پایان به زائران توصیه کرد در صورت ابتلا به بیماری، شرح حالی را بر روی یک برگه یادداشت کرده تا در صورت بروز مشکل، تیم های درمانی مستقر در چادرهای سیار و درمانگاه ها با علم به بیماری، اقدامت لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز