خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

شناسایی چندین باند قاچاق انسان در کشور

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۹۸۶

فرمانده نیروی انتظامی از شناسایی چندین باند قاچاق انسان در کشور و برخورد با تمامی آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ سردار حسین اشتری در حاشیه هفتمین نشست نیروی انتظامی با سفرا و کارداران در جمع خبرنگاران در مورد تخلفات اتباع خارجی در کشور گفت: پلیس نظارت خوبی بر اتباع داخل کشور دارد و تخلفات اتباع خارجی از تخلفات اتباع ایرانی بیشتر نیست.

اشتری از شناسایی ۸۰ مجرم ایرانی در سال‌جاری در کشورهای خارجی خبر داد و گفت: ۱۷ نفر از این مجرمان با همکاری اینترپل مسترد شدند و مابقی هم مسترد خواهند شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه با پلیس دیگر کشور‌ها همکاری خوبی داریم، گفت: به جز چند کشور که سیاسی برخورد می‌کنند با دیگر کشور‌ها مشکل خاصی نداریم.

اشتری درباره اعزام تیم‌های پلیسی ایران به برزیل گفت: در دیداری که با رییس پلیس برزیل تهران داشتیم از ما برای تامین امنیت المپیک ریو درخواست همکاری شد که ما یک تیم مجرب را به برزیل اعزام کرده و پس از پایان مسابقات نیز آنان از ما قدردانی کردند.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره قاچاق انسان خاطرنشان کرد: قاچاق انسان یکی از جرایم سازمان یافته است. تفکر بسیاری از کشور‌ها با آن درگیر هستند ما در کشور خودمان نیز اگر گزارش در این خصوص باشد بررسی کرده و وارد عمل می‌شویم، ضمن اینکه تاکنون نیز چندین باند قاچاق انسان در کشورمان شناسایی و با آنان برخورد شده است.

اشتری افزود: البته با کشورهای مقصد نیز همکاری پلیسی خوبی داریم و در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی درباره وضعیت مرز‌ها در کرمانشاه گفت: در مرزهای کرمانشاه وضعیت امنیتی خوبی وجود دارد و با حضور یگان‌های سپاه، ارتش و مرزبانی ناجا امنیت خوبی را در این استان داریم. با گروه‌هایی که ایجاد نا‌امنی داشته باشند نیز برخورد می‌کنیم و تا کنون شماری از این افراد به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز