خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران:

برای شهرداری توسعه مترو اولی‌تر از ایمنی آن است

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر با بیان اینکه بر اساس اعلام شهرداری توسعه مترو اولی‌تر از ایمنی آن است، گفت: قرار شد؛ موضوع امکان‌سنجی مورد توجه شهرداری قرار بگیرد که یک سال از این موضوع گذشته اما کاری انجام نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه آباد در سخنان امروز خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه من بارها در صحن علنی شورا گفتم که نه بهره‌بردار بودم و نه مالک، گفت: یاشار سلطانی به دفتر من آمد و من در این خصوص به او توضیح دادم، در حال حاضر نیز موضوع را به قوه قضائیه سپردم.

وی ادامه داد: من از حق قانونی خودم استفاده می‌کنم و اگر ایشان موضوع را تکذیب کنند، من مشکلی ندارم.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران همچنین با اشاره به طرح شورای شهر در خصوص نصب درهای psd در ایستگاه‌های مترو برای ارتقای سطح ایمنی عنوان کرد: شهرداری به ما اعلام کرد که توسعه مترو اولی‌تر از ایمنی است و قرار شد در این خصوص امکان‌سنجی را انجام دهم که اکنون یک سال از این موضوع گذشته است و شاهد دو حادثه تلخ در ایستگاه‌های متروی شادمان و شهدا بودیم.

وی با بیان اینکه شهرداری اعلام کرده امکان نصب این درها در ایستگاه‌های در حال فعالیت وجود ندارد، ادامه داد: بر اساس یکی از بندهای این مصوبه قرار بود این نوع درب‌ها در یکی از ایستگاه‌های در حال ساخت نصب شود که این کار انجام نشده است.

آباد با انتقاد از اینکه برای این مصوبه تاریخی مشخص نشده است، گفت: باید برای بندهای این مصوبه سقف زمانی گذاشته شود و در ایستگاه‌های در حال فعالیت درب‌های psd نصب شود.

کد خبر : ۴۱۶۵۸۳