خبرگزاری کار ایران

دوستی:

افکار عمومی منتظر توضیحات شهردار و هیات رئیسه شورا درباره واگذاری املاک است

یک عضو شورای شهر با اشاره به حوادث مرتبط با واگذاری املاک از طرف شهرداری به افراد خاص گفت:‌ افکار عمومی منتظر توضیحات هیئت رئیسه شورا و شهردار تهران است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل دوستی در تذکر پیش از دستور امروز خود با یادآوری اینکه در گذشته مصوبه‌ای در خصوص ساماندهی ده ونک در کمیسیون ماده پنج به تصویب رسیده است که از خیابان ملاصدرا تا نیایش و از حدفاصل شهید مجیدپور تا شهید چمران را شامل می‌شود، گفت: این مصوبه باعث ایجاد بلاتکلیفی شده و مردم این منطقه نمی‌توانند سیستم‌های برق ، گاز و حتی آب و فاضلاب را نصب کنند.

وی با اشاره به مکاتبه‌ای که با قالیباف داشته است اضافه کرد: اجرای این طرح ده ها سال طول کشیده و میلیون‌ها تومان هزینه می‌برد و ضروری است که مردم این منطقه از بلاتکلیفی خارج شوند.

دوستی همچنین در خصونص واگذاری‌های نجومی با تشکر از قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور که مدیران سازمان‌های دولتی و عمومی را کنترل و هدایت می‌کنند ، گفت:‌ قوه قضائیه موضوع را پیگیری می‌کند که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

این عضو شورای شهر پیشنهاد داد: از قالیباف برای حضور در جلسه علنی شورای شهر دعوت شود تا توضیحات لازم را در خصوص موضوع واگذاری‌ها در حضور خبرنگاران ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر افکار عمومی منتظر توضیحات هیئت رئیسه شورا و شهردار هستند و خواهش می‌کنم دادستان جواب نامه قالیباف را بدهد و شهردار تهران نیز توضیحات لازم را ارائه دهد.

وی همچنین با ا شاره به فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) اظهار کرد: خبرنگاران زندانی نیز از علاقمندان امام حسین(ع) هستند لذا از ریاست شورا خواهش می‌کنم موضوع را پیگیری کرده که این دوستان از زندان آزاد شوند و فضایی صمیمی دوباره در شورا ایجاد شود.

همچنین خبرنگاران توضیحات شهردار تهران را بشنوند که یا مجاب می‌شوند و یا اگر مجاب نشدند از طرح تحقیق و تفحص استفاده شود.

دوستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه منطقه جنوب شرق تهران به لحاظ کیفیت اتوبوس‌ها در شرایط خوبی قرار دارد عنوان کرد: اتوبوس‌های اختصاص یافته به جنوب غرب تهران بسیار فرسوده است لذا خواهش می‌کنم که اتوبوسرانی و معاونت حمل و نقل تعدادی از اتوبوس‌هایی را که قرار است خریداری شوند به این بخش اختصاص دهند.

کد خبر : ۴۱۶۵۶۴