خبرگزاری کار ایران

دنیامالی:

رسانه‌ها چشم و گوش ملت هستند/ اعضا شورا از شکایت خود بگذرند

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران گفت: برخی اعضای شورا از رسانه‌ها شکایت کرده‌اند که از آنها می‌خواهم؛ از شکایت خود صرف‌نظر کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد دنیامالی در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن مثبت ارزیابی کردن جلسه دیروز اعضای شورا با مجمع نمایندگان تهران گفت: امیدوارم نتیجه این جلسه فعال شدن کمیسیون های چندگانه باشد همچنین قرار شد؛ سه نفر از اعضا برای پیگیری امور معرفی شوند که ضروری است؛ پیگیری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص شکایت برخی اعضا از تعدادی از رسانه‌ها اظهار کرد: چند نفر از اعضا گفته‌اند که ما از هیچ رسانه‌ای شکایت نکرده‌ایم، ضمن آنکه به کرات همکاران ما همچون خانم آباد عنوان کرده‌اند که چیزی دریافت نکرده‌اند.

دنیامالی با تاکید بر اینکه کیان شورا زیر سوال رفته و ما از همکارانمان دفاع می کنیم اظهار کرد: وقتی سوالی مطرح می‌شود که جواب آن اثبات نشده است و اگر موضوع در مطبوعات منعکس شود و آبروی افراد بریزد شکایت حق آنها است.

رئیس کمسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر از افرادی که شکایت کرده‌اند خواست با گذشت و بزرگواری از شکایت خود صرف نظر کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها چشم و گوش ملت ایران هستند و این شغل کاری کم‌ درآمد و پرریسک است که تنها دلیل اشتغال افراد به آن عشق و علاقه است که اگر نباشد در این حرفه کار کردن بسیار سخت است.

کد خبر : ۴۱۶۵۶۱