خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات یگان‌های ویژه تولید داخل است

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۴۵۵

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات این پلیس تولید داخل و بومی است، گفت: بسیاری از تجهیزات ما با نمونه مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی در حاشیه رزمایش اقتدار نیروهای یگان ویژه با تسلیت به مناسبت آغاز ماه محرم و تبریک هفته ناجا اظهار کرد: همه ساله در هفته نیروی انتظامی بخشی از توانمندی خود را با برگزاری رزمایش ارائه می دهیم.

وی افزود: یگان ویژه مأموریت های حساسی را در کشور عهده دار است و به لحاظ ضرورت توسعه و تقویت نظم و امنیت در جامعه نیاز است واحدهای واکنش سریع و یگان ویژه از آمادگی بالایی برخوردار باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: یگان های ویژه با انجام تمرینات متعدد تلاش می کنند امنیت در جامعه به بهترین شکل، وجود داشته باشد.

وی گفت: آمادگی هرچه بیشتر یگان ویژه در جهت تثبیت امنیت پایدار کمک کننده است.

سردار کرمی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه بیان کرد: خوشبختانه امنیت مطلوبی در کشور حاکم است و با آمادگی و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی از جمله یگان ویژه مردم احساس امنیت و آرامش می کنند.

وی راهبرد بازدارنده را یکی از رویکردهای یگان ویژه معرفی و بیان کرد: اشراف اطلاعاتی و رویکرد اجتماعی از دیگر راهبردهای یگان ویژه است.

این مقام عالی انتظامی اضافه کرد: راهبرد بازدارنده این پلیس متناسب با تهدیدات و با برخورداری از تجهیزات بروز و نوین است.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه ماست و به دنبال این هستیم که در اجرای مأموریت ها از پشتیبانی مردمی برخودار باشیم.

وی در خصوص تجهیزات یگان ویژه بیان کرد: تجهیزات نیروهای یگان ویژه عمدتا تولید داخل و بومی است. در واقع بیش از ۹۰ درصد از تجهیزات این پلیس داخلی و بومی است و حتی با نمونه های مشابه خارجی قابلیت رقابت دارد.

فرمانده یگان های ویژه ناجا تأکید کرد: از نظر تجهیزات و امکانات خودکفا هستیم.

امنیت حاصل تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است

بهروز نعمتی، سخنگوی مجلس شورای اسلامی در حاشیه این رزمایش با تبریک هفته ناجا گفت: زحمات سبزپوشان و دلاورمردان ناجا در تأمین امنیت عمومی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش ها را قدر می دانیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش یگان ویژه عنوان کرد: این رزمایش بیانگر آمادگی نیروی انتظامی و یگان ویژه است.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی اقتدار و امنیت کشور است.

وی ادامه داد: بدون تردید کشور ما امن ترین کشور در منطقه است و این جزء در سایه آمادگی و هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی حاصل نمی شد.

یادآور می شود ، اجرای حرکات ورزشی باستانی، اجرای سلاح کشی گروهی، تیراندازی به اهداف ثابت و متحرک، اجرای کاتای گروهی، اجرای حرکات انفرادی با موتور، گشت ویژه تعقیب و گریز با سارقان و رهایی گروگان و نمایش اقتدار، بخشی از برنامه های این رزمایش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز