خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

توانمندی دفاعی بالایی داریم

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۱۹۵

فرمانده نیروی انتظامی نگهبانان محله را نماد همکاری و تعامل مردم و پلیس معرفی کرد و گفت: انسجام و وحدت از دلایل اصلی ثبات و امنیت کشور است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در پنجمین گردهمایی موسسات حفاظتی و مراقبتی مراکز انتظام ناجا ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این همایش به ویژه سردار" شرفی" اظهار کرد: سلامت و امنیت از بالاترین نعمت ها هستند و باید این دو نعمت را قدر دانسته و از آن حفاظت و صیانت کنیم.

وی با اشاره به شعار هفته ناجا " همه با هم برای امنیت و آرامش" افزود: ارتباط با نخبگان، مردم و مسئولان و همچنین ارائه خدمات مضاعف به شهروندان و قدردانی از کارکنان ناجا هدف اصلی برنامه های ناجا است .

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه بیان کرد: با عنایت الهی و به برکت خون شهدا ، هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری، توانمندی نیروهای نظامی ، انتظامی و امنیتی و همچنین انسجام و هوشیاری مردمی، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی اضافه کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین بنیه دفاعی قوی، هر تهدیدی را خنثی می کند. اگر دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد به دلیل این است که توانمندی دفاعی بالایی داریم و قدرت بازدارندگی نیز بی تأثیر نیست.

سردار اشتری تأکید کرد: مردم ما پایبند به اصول و ارزش های انقلاب و نظام هستند و یقین بدانید که اگر دشمنان این نظام و در رأس آن آمریکا، قدرت و فرصت داشته باشند به دنبال برهم زدن نظم ، امنیت و ثبات کشور هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: انسجام و وحدت مردمی که بر اصول و ارزش ها قرار دارد یکی از دلایل ثبات و امنیت کشور است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به دلیل، داشتن مسئولیت تأمین امنیت عمومی و در برخی مواقع امنیت ملی، ماموریت سنگینی برعهده دارد.

وی خطاب به نگهبانان محله گفت: شما نماد همکاری و تعامل پلیس و مردم هستید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز