خبرگزاری کار ایران

سنندجی در گفت‌وگو با ایلنا:

بخش عمده مینی‌بوس‌ها تا پایان سال نوسازی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۸۹۶

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: امیدواریم بتوانیم در پروسه‌ای کوتاه‌مدت و حداکثر تا پایان سال بخش عمده‌ای از مینی‌بوس‌ها را از رده خارج کرده و نوسازی مینی‌بوس‌ها را به سرانجام برسانیم.

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه ۵۰ دستگاه اتوبوس صفر در ابتدای مهرماه وارد ناوگان اتوبوسی تهران شد، گفت: این اتوبوس‌ها با مدل جدید توسط بخش خصوصی وارد شدند، ضمن آنکه فاز دوم اتوبوس برقی را که ۴۴ دستگاه است از میدان خراسان تا میدان شهدا ادامه خواهیم داد که این موضوع می‌تواند؛ تعدادی از اتوبوس‌ها در آن بخش را آزاد کند.

وی ادامه داد: همچنین این اتوبوس‌ها در طرح LEZ نیز می‌توانند کمک کنند، زیرا پس از جمع‌آوری اتوبوس‌های دیزل از مرکز شهر، اتوبوس‌های فعال در آن خیابان‌ها را به خطوطی می‌دهیم که در حال حاضر دارای مشکل بوده و ضرورت دارد، آن‌ها را تقویت کنیم.

سنندجی با تاکید براینکه در بحث هوای پاک موضوع اتوبوس‌های برقی بیشتر مدنظر است، خاطرنشان کرد: در این بحث اتوبوس‌هایی که با باطری کار می‌کنند، اتوبوس‌های هیبریدی و اتوبوس‌هایی که با سوخت‌CNG کار می‌کنند؛ مورد توجه هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اضافه کرد: ۵۰ درصد اتوبوس‌های ما چند سالی است که از سوخت CNG استفاده می‌کنند. همچنین اتوبوس‌های دوکابین ما نیز استاندارد یورو ۳ و یورو ۴ به بالا را دارند. با ورود این اتوبوس‌های برقی که رقم آن به ۶۴ می‌رسد و نیز ۵ دستگاه اتوبوس هیبریدی موجود عملا شرکت اتوبوسرانی به بحث اتوبوس‌های پاک ورود پیدا کرده است.

 وی عنوان کرد: خوشبختانه در حال حاضر مشغول فعالیت در خصوص نوسازی اتوبو‌س‌ها هستیم. ۵۸۶ دستگاه مینی‌بوس را برای نوسازی ثبت نام کردیم و امیدواریم که بتوانیم در پروسه‌ای کوتاه‌مدت یا حداکثر تا پایان سال بخش عمده‌ای از مینی‌بوس‌ها را نیز از رده خارج کرده و تابوی چندین ساله را شکسته و بتوانیم نوسازی مینی‌بوس‌ها را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز