خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی لرستان:

امنیت بدون مشارکت مردم محقق نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۸۳۹

فرمانده انتظامی لرستان گفت: هفته ناجا نشان از جامعه محوری این سازمان است و مردم در این خصوص سهم بزرگی دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار " محمد قنبری " در جمع اصحاب رسانه که به مناسبت تشریح برنامه های هفته ناجا برگزار شد ، گفت: امنیت بدون مشارکت مردم محقق نمی شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی اصحاب رسانه با پلیس لرستان ، افزود: خبرنگاران جهادگرانی هستند که همواره در عرصه قلم ، با کوله باری از امید و علاقه به مردم آگاهی می‌دهند.

سردار قنبری ، اظهار داشت: از نظر پلیس احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است و اصحاب رسانه در ایجاد احساس امنیت نقش مهم و کلیدی دارند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطر نشان کرد: امنیت پایدار محصول مشترک تعامل و همدلی آحاد جامعه با پلیس است و پلیس مصمم است اینگونه روابط را روز به روز مستحکم تر و پایدارتر کند.

این مقام ارشد انتطامی بیان داشت: خبرنگاران در بیشتر وقایع و حوادث همانند نیروهای امدادی در کنار پلیس قرار دارند و در جهت انعکاس سریع و صحیح اخبار تلاش می کنند.

قنبری با تشریح برنامه های هفنه ناجا ، به عملکرد 6 ماهه این فرماندهی اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه نخست امسال سرقت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش 10 درصدی برخورداربوده و با تدابیر و هوشیاری ماموران ، در سطح استان سرقت مسلحانه موفقی نداشته ایم .

فرمانده انتظامی استان با اشاره به حساسیت موضوع امنیت در بین مردم لرستان گفت: پلیس نیز با تمام توان و امکانات سعی در برقراری امنیت مطلوب و در شان مردم استان دارد.

وی اظهار داشت: پلیس ایران یک پلیس با رویکرد مردم محور است و به این معناست که مردم در این نظام، نقش صاحبان امنیت و آرامش را داشته و به خوبی در تولید امنیت با دستگاه های ذیربط مشارکت دارند.

سردار قنبری در ادامه به نهضت عمران در نیروی انتظامی لرستان اشاره کرد و گفت : تمام کلنگ هایی که به زمین زده شد به ثمر رسیده و امروز شاهد افتتاح طرح های عمرانی در استان هستیم و در هفته ناجا نیز تعدادی از این طرح ها به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز