خبرگزاری کار ایران

قناعتی:

آباد اسطوره است اگر چیزی به او داده شده؛ حقش است

عضو شورای شهر تهران گفت: هیچ چیزی به خانم آباد داده نشده، اما ایشان اسطوره هستند واگر هم چیزی به وی داده شده، حقش بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا تقی‌پور در پاسخ به سخنان مختاباد مبنی بر اینکه شورا و شهرداری شکایت خود را از سایت معماری‌نیوز و خبرنگار زندانی آن پس بگیرد، گفت: من نگرانم با این روند برخی از ا عضا خواهان آزادی دزدان، قاتلان و قاچاقچیان هم بشوند.

وی ادامه داد: یک نفر تهمت زده و آبروی شورا را برده است، من نمی‌گویم چرا بی‌غیرت هستید، اما اینکه می‌گویند شکایت را پس بگیرید؛ آبروی اعضا رفته است و چه کسی می‌خواهد آن را برگرداند؟!

در ادامه قناعتی دیگر عضو شورای شهر فریاد زد: در هفته دفاع مقدس به جای دفاع از رزمندگانی همچون آباد که زندگی خود را داده و مدت‌ها در اسارت بوده‌اند؛ چنین سخنانی گفته می‌شود آیا شما حاضرید خواهرتان یک هفته دست داعش باشد؟

قناعتی افزود: هیچ چیزی به خانم آباد داده نشده، اما ایشان اسطوره هستند و اگر هم چیزی به وی داده شده حقش بوده است.

همچنین تقی‌پور نیز گفت: این آقا و همکارانش آبروی اعضا را برده‌اند و یک عده در شورا نیز برای آنها خوراک تهیه کرده‌اند و حالا باید پای آبروی اعضا بایستیم.

قناعتی نیز تاکید کرد: هنوز شکایت ما اجرایی نشده است. ما شکایت می‌کنیم و پدرش را نیز درمی‌آوریم.

در ادامه این سخنان مرتضی طلایی که ریاست امروز شورا را برعهده داشت، گفت: اتفاقی که افتاد ناگوار بود و باید دست به دست یکدیگر دهیم که به اعتماد مردم و جایگاه شورا صدمه نخورد.

وی ادامه داد: نگرانی ما از آن است که با اینگونه فضاسازی‌ها اعتبار شورا نزد افکار عمومی از بین برود که اگر چنین شود پیامدهای بعدی آن مشخص نیست.

نائیب رئیس شورای شهر تاکید کرد: باید به آنچه که می‌تواند به حقانیت شورا کمک کند؛ بپردازیم و نباید براساس شنیده‌ها رفتار کنیم.

کد خبر : ۴۱۴۵۶۰