خبرگزاری کار ایران

مختاباد:

کمک به هیئت‌های مذهبی از طریق بیت‌المال درست نیست

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۵۳۹

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: کمک به هیئت‌های مذهبی از طریق بیت‌المال و دولتی کردن عزاداری امام حسین(ع) درست نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالحسین مختاباد در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه در خصوص قطع هزاران درخت در منطقه 22 تذکر دادم اما از شهرداری جوابی نگرفتم، گفت: البته شهرداری در هیچ موردی به ما پاسخگو نیست.

وی در ادامه با اشاره به توقیف سایت معماری‌نیوز و زندانی شدن یکی از خبرنگاران این سایت، گفت: قالیباف شکایت خود را پس بگیرد تا این فرد به نزد خانواده‌اش بازگردد زیرا چنین اقداماتی در شان شورا و شهرداری نیست.

این عضو شورای شهر همچنین در خصوص طرح عطر سیب که با کمک شهرداری تهران به هیئت‌های مذهبی مرتبط است، اظهار کرد: نهضت حسینی (ع) بر دوش مردم است و مردم قرن‌ها نام امام حسین(ع)  را با عشق زنده کردند اما آیا هزینه میلیون‌ها تومان برای عزاداری مناسب است؟

وی با بیان اینکه این کمک‌ها دولتی کردن عزاداری‌ امام حسین(ع) است، بر لزوم جلوگیری از این گونه کمک‌ها تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) و پدر بزرگوارش به دست افرادی کشته شدند که از بیت المال سوء استفاده کرده‌اند، عنوان کرد: اگر شهردار تهران می‌خواهد به این مراسم کمک کند از اعضای شورای شهر و کارمندان شهرداری بخواهد دو روز از حقوق خود را برای این کار بدهند. استفاده از بیت المال درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز