خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

فرمانداری دقت کند در شورا کار غیرقانونی انجام نشود

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۵۲۸

عضو شورای شهر تهران با اشاره به واگذاری شهر آفتاب و شهروند به بانک شهر گفت: بر اساس آیین‌نامه معاملاتی اگر تهاتر یا ترک تشریفات از مبلغی بالاتر باشد، نیاز به مصوبه هیئت وزیران دارد، لذا باید دوستان ما در فرمانداری دقت کنند که ما کار غیرقانونی نکنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی پور با اشاره به موضوع واگذاری شهر آفتاب و شهروند به بانک شهر گفت: چنین دستوراتی برای مردم حساس و حاشیه ساز است از همین رو باید در جلسات علنی با حضور مردم و خبرنگاران مطرح شود.

حکیمی‌پور با طرح این سوال که آیا در این موضوع شورا اجازه ترک تشریفات داده است یا خیر، اظهار کرد: اگر چنین است شورا قانونا اجازه این کار را ندارد، زیرا طبق ماده 31 قانون معاملات شهرداری مشخص است؛ شورا در چه مواردی می‌تواند؛ مجوز ترک تشریفات بدهد که این موضوع در قالب موارد یاد شده در قانون مذکور نمی‌گنجد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: ما با اصل موضوع مشکلی نداریم، اما باید الزامات قانونی رعایت شود.

وی افزود: بر اساس آیین نامه معاملاتی اگر تهاتر یا ترک تشریفات از مبلغی بالاتر باشد نیاز به مصوبه هیئت وزیران دارد لذا باید دوستان ما در فرمانداری دقت کنند که ما کار غیرقانونی نکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز