خبرگزاری کار ایران

توسعه پایدار مولد نیروی انسانی متعهد و تحول آفرین

asdasd
کد خبر : ۴۱۴۰۰۹

استاندار استان مرکزی گفت: نظام تعلیم و تربیت سرمایه عظیم انسان سازی است و آموزش و پرورش باید در مقابله با جهل و بی اخلاقی راهبردهای هدفمند و اثرگذاری را دنبال کنند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمود زمانی قمی روز شنبه در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بهره برداری از مدرسه خیر ساز شهدای قورچی باشی خمین، افزود: توسعه پایدار مولد نیروی انسانی متعهد و تحول آفرین است و تربیت نسل کارآمد و دلسوز برای کشور بر عهده آموزش و پرورش است.

وی در ادامه گفت: نهضت دانایی سرمایه و داشته هر جامعه است و مسبب بسیاری از مصائب و مشکلات گریبان گیر جوامع عنصر جهل و بی اخلاقی است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی ایران امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه ورود به مرزهای دانش نوین، نوآوری و حرکت است و تفکر و دانش لازم در این خصوص با نظام تعلیم و تربیت هدفمند و مقتدر حاصل می شود.

 زمانی قمی افزود: معلمان بعد از انبیا مهمترین رسالت را بر عهده دارند و با جهل و نادانی به مبارزه پرداختند و جایگاه و رسالت معلمی را در جامعه با هیچ رکن و مسندی نمی توان قیاس کرد.

وی بیان کرد: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های کلان چشم انداز 20 ساله نظام نیازمند بدنه توانمند و فهیم جامعه است و نقش نهاد آموزش در این رهگذر کلیدی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز