خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی مطرح کرد:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اجتماعی برای پیشبرد ماموریت‌های ناجا

asdasd
کد خبر : ۴۱۳۶۰۳

فرمانده مرزبانی، مرزبانان را مدافعان حریم امنیت توصیف و بر لزوم بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی در راستای پیشبرد ماموریت ها تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در نشست سالیانه معاونان اجتماعی استان ها و مراکز آموزش مرزبانی، با اشاره به نقش موثر معاونت اجتماعی در انعکاس ماموریت های نیروی انتظامی، اظهار کرد: مرزبانان در مسیر اعتلای امنیت گام برمی دارند و معاونت اجتماعی برای انعکاس این تلاش ها ، فعالیت می کند.

وی در ادامه با تقدیر از اقدامات ترویجی و فرهنگی معاونت اجتماعی به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ناجا، افزود : نباید این اقدامات محدود به همین هفته باشد و باید در همه روزهای سال فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دنبال شود.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید بر لزوم توجه معاونان اجتماعی به حوزه مشارکت همگانی، بیان کرد: باید با ارتباط مستمر با مرزنشینان در تمام طول سال در جهت رفع مشکلات و تبیین قوانین مرزی و جذب همکاری مرزنشینان اقدام شود.

وی با اشاره به معضل قاچاق کالا، افزود: اطلاع رسانی مناسب و اقدامات مشارکتی در جهت آشنایی مرزنشینان با قوانین موجود در خصوص مبارزه با این پدیده ، کمک رسان ماموریت های محوله می باشد.

سردار رضایی تاکید کرد: اقدامات اجتماعی مقطعی، راهگشا نیست، باید فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مستمر و در جهت جلب اعتماد عمومی انجام گیرد.

این مقام عالی انتظامی با بیان اینکه اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه ناجا است، تاکید کرد : معاونان اجتماعی یگان های مرزی، باید با ارتباط مستمر و تعامل با ائمه جمعه، بسیج، هیئت های مذهبی ، برنامه های مردم یاری و ... در راستای بستر سازی ماموریت های نیروی انتظامی و مرزبانی اقدام کنند.

وی در پایان گفت : ایران حرم است و مرزبانان مدافعان این حرم بزرگ هستند و در گرداگرد این حرم مقدس با ایمان راسخ در برابر همه سختی ها و توطئه های دشمنان ایستاده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز