خبرگزاری کار ایران

قاتل ستایش نی‌ریزی صبح امروز اعدام شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۹۰۱

قاتل دختر 6 ساله نی‌ریزی که در فروردین ماه امسال پیش از قتل، اقدام به ربودن، سرقت طلاجات و آزار و اذیت این دختر خردسال کرده بود؛ صبح امروز در شهرستان نی‌ریز و در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.

به گزارش ایلنا از دادگستری استان فارس، سعید ـ ط که با فروش گوشواره های ربوده شده به عنوان سرنخ اولیه ماجرای مفقودی دختربچه، باعث کشف معمای قتل شد پس از دستگیری به اغفال و مخفی کردن، آزار و اذیت و قتل ستایش اعتراف کرد.

این گزارش حاکی است متهم پرونده پس از اقرار صریح و همچنین تکمیل تحقیقات در دادگاه عمومی بخش آباده‌ طشک و صدور قرار جلب به دادرسی و همچنین صدور کیفرخواست در دادسرای نی‌ریز در خردادماه امسال در دو قسمت علنی و غیرعلنی در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان محاکمه شد.

شعبه اول دادگاه کیفری یک استان پس از رسیدگی به اتهامات، حکم بر محکومیت متهم و  اعدام در ملاءعام از باب تجاوز به عنف، قصاص نفس از جهت قتل عمدی و پانزده سال حبس از حیث آدم‌ربایی و ده سال و 74 ضربه شلاق تعزیری از باب سرقت توأم با آزار، صادر کرد.

حکم صادر شده پس از فرجام خواهی وکیل متهم پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و در شعبه 24 دیوان عالی کشور با رد فرجام خواهی، حکم محکومیت تأیید و ابرام گردید.

گفتنی است اجرای حکم اعدام سعید ـ ط در کمتر از شش ماه پس از وقوع جنایت از حیث تجاوز به عنف و پس از صرفنظر اولیاء دم از اولویت اجرای حکم قصاص انجام شد.

قتل و آزار ستایش ـ دختر بچه 6 ساله نی‌ریزی ـ در فروردین ماه امسال باعث تألمات شدید روحی خانواده و اطرافیان مقتوله و همچنین جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شد که دستگاه قضایی استان فارس پس از دستگیری قاتل در کوتاه‌ترین زمان نسبت به مدیریت پرونده، رسیدگی قانونی و مجازات عامل این جنایت اقدام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز