خبرگزاری کار ایران

سردار حسینی در حاشیه جشن شکوفه‌ها؛

ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی تا 15 مهر/ افزایش 30 درصدی حجم ترافیک از شنبه

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۵۷۰

رییس پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی تا 15 مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید تیمور حسینی در حاشیه جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها که صبح امروز چهارشنبه در مدرسه عیسی ابراهیمی در میدان منیریه برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از 500 مدرسه در معابر اصلی پایتخت شناسایی شده است، اظهار داشت: در اطراف این مدارس ماموران پلیس راهور مستقر شده‌اند و با تخلفات مختلف از جمله توقف غیرمجاز، پارک دوبل و.... برخورد خواهند کرد.

سردار حسینی ضمن بیان این مطلب که با هماهنگی‌های انجام شده عمده سرویس‌های مدارس نیز ساماندهی شده و از اول مهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، خاطرنشان کرد:  افزایش 25 تا 30 درصدی حجم ترافیک از روز شنبه پیش بینی شده است و ماموران ما در معابر آماده باش هستند تا نسبت به روان‌سازی ترافیک اقدام کنند.

وی ادامه داد: توصیه ما این است که شهروندان حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی برای سفرهای درون شهری استفاده کنند.

رییس پلیس راهور پایتخت از ممنوعیت حفاری و عملیات عمرانی در معابر پایتخت تا 15 مهرماه خبر داد و گفت: گفت: با مشارکت شهرداری نسبت به ایمن‌سازی معابر اطراف مدارس اقدام شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای همیاران و پلیس‌یاران در ارتقای فرهنگ ترافیک، گفت: امسال ماموران و کارشناسان پلیس با حضور در مدارس نسبت به آموزش مفاهیم ترافیکی به دانش‌آموزان اقدام خواهند کرد.

وی افزود: امسال برای تمامی دانش آموزان کلاس اولی کارت همیار پلیس صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز