خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر:

40 گروه سرمایه‌گذار خارجی در حال مطالعه بازار گردشگری ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۳۲۷

رئیس همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری گفت: حدود 40 گروه سرمایه‌گذار خارجی برای مطالعه بازار گردشگری به ایران سفر کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی‌فر در نشستی با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری این همایش گفت: در فضای پس از توافق هسته‌ای، اشتیاق سرمایه‌گذاران خارجی برای حضور در بازار گردشگری ایران افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: برخی از این 40 گروه سرمایه‌گذار خارجی در حال مطالعه وضعیت آینده اقتصاد و صنعت گردشگری ایران و برخی در حال آماده‌سازی مقدمات سرمایه‌گذاری هستند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: ما وظیفه داریم اطلاعات و راهنمایی‌های مناسب را در اختیار سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند به ورود به بازار گردشگری ایران هستند، قرار دهیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه، سرمایه‌گذاری نیازمند مطالعه، بررسی و امری زمان‌بر است، گفت: سرمایه‌گذاران خارجی با حضور در بخش‌های، آموزش نیروی انسانی، ارتقاء سطح خدمات و پیاده‌سازی مدیریت تاسیسات گردشگری حضور خود را آغاز می‌کنند و در گام‌های بعدی، پس از تثبیت حضور و ایجاد اعتماد متقابل، اقدام به سرمایه‌گذاری‌های مستقیم می‌کنند.

معاون رئیس جمهوری اضافه کرد: کارگروه‌هایی که در روز دوم همایش بین المللی سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد بسیار حائز اهمیت است و باید با برنامه‌ریزی، اهداف مشخص و از پیش تعیین شده از ملاقات‌های رودررویی که در این روز بین سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی برگزار می‌شود، در راستای رشد و توسعه صنعت گردشگری کشور بهره‌برداری شود.

رئیس همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: محتوای کارگروه‌ها و ملاقات‌هایی که در این همایش صورت می‌گیرد باید به صورت اجرایی و عملیاتی پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز