خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس:

برگزاری انتخابات ریاست شورای اجتماعی-فرهنگی زنان بدون حضور نمایندگان قوه مقننه

عضو فراکسیون زنان و خانواده مجلس دهم با اشاره به اینکه اطلاعی از برگزاری انتخابات ریاست شورای اجتماعی و فرهنگی زنان نداشته است، گفت: بهتر بود این انتخابات به زمان دیگری موکول می‌شد تا نمایندگان قوه مقننه نیز در جلسه حضور پیدا می‌کردند.

فریده اولاد قباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا؛ در مورد انتخابات ریاست شورای اجتماعی‌–فرهنگی زنان گفت: من کاملا از برگزاری انتخابات رئیس شورا بی‌اطلاع بودم و گمان می‌کنم بهتر بود که رئیس جلسه زمانی که مشاهده کرد، هیچکدام از نمایندگان قوه مقننه در جلسه حضور ندارند، دستور می‌داد، انتخاب رئیس جدید به جلسه بعد موکول شود.

وی ادامه داد: من آخر وقت روز گذشته، از انتخابات آگاه شدم و به شورا رفتم که البته دیر شده بود، کاش اطلاع‌رسانی با دقت بیشتری انجام می‌شد تا ما هم در جلسه حضور داشته باشیم، زیرا باید گزارش آن را به مجلس می‌دادیم.

عضو فراکسیون زنان مجلس دهم توضیح داد: نفس کار برای ما مهم است که نمایندگان  قوه مقننه در شورای اجتماعی – فرهنگی زنان حضور داشته باشند و زمانی که اطلاع‌رسانی نشده، بهتر بود؛ این انتخابات به زمان دیگری موکول می‌شد.

اولادقباد در پاسخ به این سوال که آیا این انتخابات وجه قانونی دارد یا خیر؟ اظهار کرد: از آنجا که من در جلسه حضور نداشتم، اطلاعی از تعداد افراد حاضر در جلسه و شیوه رای‌گیری ندارم و نمی‌توان بگویم؛ این انتخابات وجه قانونی داشته است یا خیر.

کد خبر : ۴۱۲۰۲۳