خبرگزاری کار ایران

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:

مراکز آموزشی و دانشگاهی باید کیفی‌تر شود

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۴۹۶

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مراکز آموزشی و دانشگاهی باید بیش از پیش کیفی‌تر شود و توجه ویژه‌ای به این مراکز شود.

 به گزارش ایلنا از بنیاد شهید، محسن انصاری درمراسم افتتاح ساختمان دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه شاهد افزود: بی شک مخاطبان اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه مسئله اقتصاد مقاومتی، نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی هستند و در بند دو سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی نیز بر اقتصاد دانش بنیان تاکید شده است.

وی دانشگاه شاهد را از مراکز مهم و معتبر علمی کشور دانست که امیدهای بسیاری در باره آن وجود دارد؛ گفت: حرکت های رو به رشد این مجموعه باید استمرار یابد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش مسئولان و کارکنان مجموعه دانشگاه شاهد و با حمایت های انجام شده ازآنها، ساختمان دانشکده کشاورزی در زمان معین و با شرایط مناسب تکمیل و آماده بهره برداری شد و با حمایت هایی که بعد از این نیز ادامه خواهد یافت، دانشکده هنردانشگاه شاهد نیز در بهمن ماه سال جاری افتتاح می شود.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، احداث دانشکده کشاورزی دانشگاه شاهد را گامی بلند در راستای ایجاد زیرساخت های توسعه علمی کشورعنوان کرد و گفت: بی شک توسعه علمی باعث عزت و اقتدار بیش از پیش کشورمان خواهد شد، در دنیای امروز یکی از مهمترین مسیرهای پیشرفت و رقابت، توسعه علم و دانش است و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر لزوم جهش علمی کشورمان تاکید داشته اند.

کامیار ثقفی رییس دانشگاه شاهد نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از مراحل ساخت و اجرای پروژه دانشکده علوم کشاورزی دانشگاه شاهد اظهارکرد: در بسیاری از موارد اجرای پروژه های عمرانی در موعد مقرر و با هزینه های از پیش تعیین شده پایان نمی یابند اما ساخت دانشکده علوم کشاورزی کاملا همسو با اقتصاد مقاومتی بود و تغییری در نقشه های از پیش تعیین شده، زمان بندی و هزینه ها ایجاد نشده است.

ساختمان دانشکده کشاورزی حدود 6 هزار و 160 متر مربع مساحت دارد و درسه طبقه بنا شده است و مدت زمان بهره برداری این پروژه 17 ماه بوده و از جمله بخش های مختلف این دانشکده می توان به کلاس های آموزشی، فضاهای اداری، آزمایشگاه های مرکزی، سایت کامپیوتر، بانک ژن، کتابخانه برای خواهران و برادران و سالن اجتماعات اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز