خبرگزاری کار ایران

شاکری خبر داد:

نشست زمین در بزرگراه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۲۸۹

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به فرونشست زمین در اتوبان آزادگان از نشست روزانه یک میلی‌متر زمین در شهر تهران به دلیل کاهش آب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اقبال شاکری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به مکاتبه خود با فرودگاه امام خمینی و ارائه گزارشی از مشاهدات خود در خصوص ضعف‌های این فرودگاه به خصوص در مورد شرایط پارکینگ آن گفت: فرودگاه امام در این موضوع برخورد خوبی داشت و در نامه‌ای که از این فرودگاه برای من ارسال شده، آمده است ضمن تصدیق موضوع و قدردانی از تذکر بجای شما در خصوص بررسی‌های به عمل آمده درباره ضعف‌های موجود، مقرر شده تغییر و تحول در خصوص بهره‌برداری از فرودگاه و تسهیلات آن انجام شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین با اعلام نشست زمین در بزرگراه آزادگان اظهار کرد: سطح آب زیرزمینی کاهش یافته و باعث فرونشست روزانه یک میلی‌متر در شهر تهران شده است که این موضوع نیازمند توجه شرکت‌های آب، برق، گاز و مترو است.

شاکری تاکید کرد: باید این موضوع بررسی شود که سازمان آب چه پیش‌بینی‌هایی را برای شهر تهران در نظر دارد، زیرا این احتمال وجود دارد که با هر حفاری شاهد ریزش سطح تهران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز