خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ایلنا:

قادر به حل معضل اعتیاد جوانان نیستیم

asdasd
کد خبر : ۴۰۹۴۸۷

معاونت توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کمک‌ها در حدی نیست که بتوانیم؛ مشکل اعتیاد جوانان را حل کنیم.

سید مناف هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره همکاری میان ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان گفت: ما موضوعی را در مجلس دنبال کردیم؛ درباره منابعی که با فروش سیگار به دست می‌آید و نیز منابعی که در بحث مبارزه با مواد مخدر در اختیار وزارت کشور است.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای را وزرات ورزش با وزارت کشور دارد که بر اساس آن کمک‌هایی را از این وزارتخانه گرفته و در حوزه ورزش همگانی و برخی اماکن ورزشی در نقاط حاشیه‌ای برخی کلان‌شهرها استفاده می‌کنیم، اما این کمک‌ها در حدی نیست که بتوانیم؛ مشکل اعتیاد جوانان را حل کنیم.

هاشمی با بیان اینکه اگرچه پیگیری مسائل حوزه جوانان با وزارتخانه است، اما ما به عنوان یک هماهنگ‌کننده میان 20 دستگاهی هستیم که مسئولیت در این حوزه را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم؛ مشکل مسکن جوانان را حل کنیم و این مساله برعهده وزارت راه وشهرسازی بوده و به خط اعتباری بانک مسکن نیاز دارد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه مساله اشتغال جوانان را یک دستگاه به تنهایی نمی‌تواند حل کند، گفت: باید تمام دستگاه‌ها به این مساله ورود کنند و هر وزارتخانه، نهاد و بخش خصوصی در این حوزه مسئولیت دارد و همه تلاش ما افزودن بر هماهنگی‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم؛ میزان همکاری سایردستگاه‌های مسئول در حوزه جوانان و میزان منابع خود در این حوزه را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز