خبرگزاری کار ایران

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات مردمی به مناسبت عید سعید قربان در شهر تهران

قائم مقام کلان شهر کمیته امداد استان تهران گفت: کمیته امداد در سطح شهر تهران آماده دریافت نذورات مردمی به مناسبت عید سعید قربان در شهر تهران است.

به گزارش ایلنا، پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران در امورکلانشهر تهران از برنامه های این نهاد در سطح شهر تهران به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و گفت: سال گذشته ‌بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان ارائه شد. امسال نیز همکاری های دو جانبه ای که میان این نهاد و اداره دامپزشکی صورت گرفته است امیدواریم این مبلغ نسبت به سال گذشته ۲۰درصد افزایش یابد و به مبلغ بیش از چهار میلیارد ریال برسد.

قائم مقام کمیته امداد استان در امور کلان شهر تهران با بیان اینکه فریضه قربانی از سنتهای حسنه ای است که در اسلام  از سوی بزرگان دین برای قرب الی ا… و تامین امور معیشتی نیازمندان سفارش فراوان شده است، افزود: همچنین درقرآن کریم آمده است گوشت قربانی این روز برای اطعام فقرا و مساکین  می باشد .در آستانه عید سعید قربان این نهاد به تاسی از سیره اهل بیت(ع) و در راستای ترویج فرهنگ احسان ، انفاق و نیکوکاری طبق سنوات گذشته آمادگی خودرا برای دریافت نذورات و قربانی شهروندان تهرانی بصورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به نیازمندان شناسایی شده اعلام می نماید. 

پرپنچی تصریح کرد: به همین منظور شماره حساب  ۵۱/۱۴۸۲۱۳۳۶ بانک ملت حساب کمک های امانی سایر  نیز کمک های نقدی نیکوکاران،حامیان ایتام و آحاد مردم نیک اندیش  به این امر اختصاص داده شده است. کمک انسان دوستانه شما به نیازمندانی که به گردن ما حق دارند علاوه بر خوشحال نمودن این عزیزان اجر اخروی حق تعالی را به همراه خواهد داشت .

وی در پایان به برپایی پایگاه های جشنواره عاطفه ها اشاره و اظهار کرد: امسال برای اولین این مراسم در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در چهار پایگاه ملی در فرهنگسراهای رسانه، رازی، خاوران و فردوسی برگزار می شود.

قائم مقام کمیته امداد استان در امور کلان شهر تهران در خصوص کمک های مردم در این دو برنامه در پیش رو گفت: نیکوکاران می توانند کمک های خود را به شماره حساب ۷۳۵۵  بانک ملت با شناسه ۱۳۳۱ آماده دریافت کمک های مردم در جشنواره عاطفه ها و با شناسه ۷۵۶  نیز برای دریافت نذورات قربانی است. همچنین شماره تلفن ثابت ۷۳۵۵ با وارد کردن کد ۱۴ برای نذورات قربانی و کد  ۱۶ نیز برای جشنواره عاطفه ها  اختصاص داده شده است. علاوه براین، با وارد کردن # ۷*۳*۰۲۱*۸۸۷۷* از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه  برای نذورات قربانی و نیز #۵*۰۲۱*۸۸۷۷* نیز می توانند کمک های خود را برای دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

کد خبر : ۴۰۸۶۵۱