خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار تهران:

حیثیت 150 مدیر شهرداری بر باد رفت

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: در این مدت حیثیت 150 مدیر شهرداری را به باد دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر امانی در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به سخنان حافظی، عضو شورای شهر گفت: من از سخنان شما تعجب می‌کنم؛ دو هفته است یک جریان تبلیغاتی خاص در داخل و در رسانه‌هایی مانند بی بی سی و من و تو در خارج از کشور به خاطر یک خبر مجعول و یک سوال کارشناس سازمان بازرسی از مدیران شهرداری که هنوز مراحل قانونی خود را طی نکرده، به راه افتاده است.

وی ادامه داد: دو هفته است که به این بهانه نظام را می‌کوبند؛ حالا شب گذشته یک نماینده از شهرداری با تکیه بر سند و قانون موضوع را به مردم توضیح داده است و آن وقت شما ایراد می‌گیرید، این در حالی است در این مدت حیثیت 150 مدیر شهرداری را به باد دادند.

معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران خطاب به حافظی گفت: شما می‌گویید؛ تعاونی‌ها محمل تخلف شده‌اند؛ این یک قضاوت است، زیرا تعاونی‌ها شخصیت مستقل دارند ما به عنوان شهرداری زمینی را در اختیار تعاونی قرار دادیم و تعاونی خواسته این زمین را بسازد.

وی خطاب به حافظی ادامه داد: شما می‌گویید؛ گزارش تلفیق سال 90 نشانه افول شهرداری است، اما این درست نیست؛ زیرا گزارش تلفیق نشان دهنده عملکرد مالی شهرداری نیست.

امانی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ کدام از این موارد مبنای رد سخنان شب گذشته صلاحی در گفت‌وگوی ویژه خبری نیست.

کد خبر : ۴۰۸۴۰۳