خبرگزاری کار ایران

سلحشوری به ایلنا خبر داد؛

برگزاری نخستین نشست خبری فراکسیون زنان/ ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه

رییس فراکسیون زنان مجلس دهم با اشاره به ارائه گزارش عملکرد صدروزه این فراکسیون، پس از پایان تعطیلات تابستانی از برگزاری نخستین نشست خبری این فراکسیون در آینده نزدیک خبر داد.

پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست هفته گذشته فراکسیون زنان در مجلس، اعلام کرد: بنابر صحبت‌هایی که در آن جلسه مطرح شد، بنا داریم در طول تعطیلات تابستانی، علاوه بر سرکشی به گوشه و کنار حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلام‌شهر، گزارش عملکرد نمایندگان شهرستان‌‌ها در فراکسیون را مورد بررسی قرار دهیم.

او گفت: همچنین در این نشست، عملکرد فراکسیون زنان را در انتخابات نظار مجامع و شوراها مورد بررسی قرار دادیم که خروجی این بررسی‌ها نشان از عملکرد مثبت فراکسیون نسبت به ادوار گذشته مجلس داشت.

ارائه گزارش عملکرد ۱۰۰روزه فراکسیون زنان

رییس فراکسیون زنان مجلس برنامه اصلی این فراکسیون در تعطیلات تابستانی را انجام بررسی‌های تطبیقی و کارشناسی و تهیه گزارش عملکرد ۱۰۰ روزه این فراکسیون عنوان کرد و گفت: بنا داریم با بررسی تطبیقی عملکرد فراکسیون زنان در حدود سه‌ماهه نخست مجلس دهم با همین بازه زمانی در ادوار نه‌گانه گذشته، گزارش کاملی از عملکرد فراکسیون تهیه کنیم و این گزارش را پس از پایان تعطیلات در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با انتقاد از نامنظم بودن آرشیو اطلاعات موجود در مجلس، یادآور شد: برای تهیه این گزارش عملکرد ۱۰۰روزه، نیاز به اطلاعات دقیقی از عملکرد فراکسیون زنان در ادوار گذشته داریم که متاسفانه هنوز تمام این اطلاعات موردنیاز احصا نشده و درصورتی که این اطلاعات را به‌دست بیاوریم، می‌توانیم نسبت به تهیه این گزارش اقدام کنیم.

عضو فراکسیون امید در مجلس یادآور شد: تهیه این گزارش عملکرد ۱۰۰روزه می‌تواند به خوبی فعالیت‌ها و اقدام‌هایی که در این مدت در فراکسیون زنان انجام شده را بازگو کند و باتوجه به اقدام‌هایی که در این مدت حدوداً ۱۰۰روزه انجام شده، می‌توانیم این مژده را بدهیم که فراکسیون زنان آهسته‌آهسته مسیر خود را پیدا کرده و امیدوارم نتایج این اقدام‌ها را در یک‌سال آینده به‌طور ملموس‌تری ببینیم.

برگزاری نخستین نشست خبری فراکسیون زنان

سلحشوری در پایان با اشاره به لزوم ارائه گزارش‌های دقیق از عملکرد فراکسیون‌های مختلف مجلس به مردم، از برگزاری نشست خبری در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، فراکسیون زنان، نخستین فراکسیون مجلس دهم است.

کد خبر : ۴۰۷۶۵۰